PL
|
EN
Nowa wersja platformy, zawierająca wyłącznie zasoby pełnotekstowe, jest już dostępna.
Przejdź na
https://bibliotekanauki.pl
Szukaj
Przeglądaj
Pomoc
O nas
Preferencje
Polski
English
Język
Widoczny
[Schowaj]
Abstrakt
10
20
50
100
Liczba wyników
Numer - szczegóły
Adres strony
Kopiuj
Wydawca
Czasopismo
Advances in Rehabilitation
Rocznik
2015
Tom
29
Numer
1
Identyfikatory
Okładka
Zawartość wolumenu
1
artykuł:
Poczucie koherencji i radzenie sobie ze stresem przez młodych dorosłych z mózgowym porażeniem dziecięcym/ Sense of coherence and coping in young adults with cerebral palsy
(
Dąbrowska-Zimakowska A.
), s. 5-12
artykuł:
Rozwój stóp dzieci w wieku przedszkolnym/ The development of children’s feet in preschool age
(
Wacławek P.
,
Drzał-Grabiec J.
,
Truszczyńska A.
), s. 13-20
artykuł:
Doświadczanie bólu a aktywność fizyczna u osób z chorobą dyskową odcinka krzyżowo – lędźwiowego kręgosłupa/ Experience of pain and physical activity in people suffering from the disc disease of the lumbosacral spine
(
Turkiewicz-Maligranda A.
,
Rymaszewska J.
), s. 21-29
artykuł:
Ocena równowagi kobiet po 60 roku życia/ Assessment of Balance women over 60 years of age
(
Wyszyńska J.
,
Drzał-Grabiec J.
,
Podgórska-Bednarz J.
,
Pop T.
,
Snela S.
), s. 31-37
artykuł:
Osteoporoza w mukowiscydozie/ Osteoporosis in cystic fibrosis
(
Kołodziej M.
,
Wiśniowska A.
), s. 39-44
artykuł:
Zmienność wyników sportowych w pływaniu mężczyzn z niepełnosprawnością narządu ruchu na Igrzyskach Paraolimpijskich w latach 2000 – 2012/ Variability of sports results in men’s with locomotor disabilities swimming during the Paralympic Games in the years 2000 – 2012
(
Bednarczuk G.
,
Rutkowska I.
,
Skowroński W.
), s. 45-53
artykuł:
Report of an International Partnership to Develop a New Entry-level Program and Collaborative Research Agendas (Occupational Therapy) between Poland and the US
(
Crist P.
,
Gryglewicz A.
), s. 55-61
rozwiń roczniki
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.