PL
|
EN
Ten serwis zostanie wyłączony 2025-02-11.
Nowa wersja platformy, zawierająca wyłącznie zasoby pełnotekstowe, jest już dostępna.
Przejdź na
https://bibliotekanauki.pl
Szukaj
Przeglądaj
Pomoc
O nas
Preferencje
Polski
English
Język
Widoczny
[Schowaj]
Abstrakt
10
20
50
100
Liczba wyników
Numer - szczegóły
Adres strony
Kopiuj
Wydawca
Czasopismo
Advances in Rehabilitation
Rocznik
2011
Tom
25
Numer
4
Identyfikatory
Okładka
Zawartość wolumenu
4
artykuł:
Parallelism of Olympic and Paralympic Sports in the light of gender stereotypes
(
Wiliński W.
), s. 11-17
artykuł:
Environmental determinants of taking sporting activities by the children with intellectual disabilities on the moderate level
(
Nadolska A.
,
Wilski M.
), s. 19-26
artykuł:
Evaluation of functional fitness’ participants of the Universities of the Third Age University of Physical Education in Warsaw
(
Rutkowska I.
,
Marszałek J.
,
Piotrowska J.
,
Morgulec-Adamowicz N.
,
Skowroński W.
,
Rekowski W.
,
Kozdroń E.
), s. 27-33
artykuł:
Physical activity vs. health related somatic features of middle-aged and elderly people
(
Pośpiech D.
,
Zając-Gawlak I.
,
Přidalová M.
,
Pelclová J.
), s. 35-40
artykuł:
Differences in motor performance and somatic construction of children with intellectual disability in mild to moderate degrees
(
Bolach B.
,
Bolach E.
,
Drabik M.
), s. 41-47
artykuł:
The level and trends of the body function asymmetry changes in deaf adolescents aged 14 - 16
(
Wieczorek M.
), s. 49-55
artykuł:
Evaluation of chosen health behaviors of disabled athletes
(
Boguszewski D.
,
Adamczyk J. G.
,
Ochal A.
,
Kurkowska B.
,
Kamiński K.
), s. 57-62
artykuł:
The levels of engagement in sport activity by partners and athletes in the teams of unified football during Special Olympics
(
Dangel K.
,
Skowroński W.
), s. 63-69
artykuł:
Hatha yoga - an alternative form of supporting the health for the adapted physical activity (APA)
(
Palica D.
,
Zwierzchowska A.
), s. 71-77
rozwiń roczniki
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.