PL
|
EN
Nowa wersja platformy, zawierająca wyłącznie zasoby pełnotekstowe, jest już dostępna.
Przejdź na
https://bibliotekanauki.pl
Szukaj
Przeglądaj
Pomoc
O nas
Preferencje
Polski
English
Język
Widoczny
[Schowaj]
Abstrakt
10
20
50
100
Liczba wyników
Numer - szczegóły
Adres strony
Kopiuj
Wydawca
Czasopismo
Baltic Journal of Health and Physical Activity
Rocznik
2010
Tom
2
Numer
2
Identyfikatory
Okładka
Zawartość wolumenu
2
artykuł:
Preventing Osteoporosis among Underweight and Obese Sedentary Young Women
(
Habibzadeh N.
), s. 97-103
artykuł:
Changes of Lactate Threshold during a Half-Year Training Cycle in "Arka Gdynia" Football Players
(
Ignatiuk W.
,
Rompa P.
,
Radzimiński Ł.
,
Dargiewicz R.
,
Jastrzębski Z.
), s. 104-112
artykuł:
Physical Performance, Body Composition and Body Balance in Relation to National Ranking Positions in Young Polish Tennis Players
(
Karnia M.
,
Garsztka T.
,
Rynkiewicz M.
,
Rynkiewicz T.
,
Zurek P.
,
Łuszczyk M.
,
Śledziewska E.
,
Ziemann E.
), s. 113-123
artykuł:
The Level of Aerobic and Anaerobic Capacity and the Results of a Special Mobility Fitness Test of Female Judo Competitors Aged 16-18 Years
(
Wolska-Paczoska B.
), s. 124-131
artykuł:
The Efficiency Model of Goalkeeper's Actions in Soccer
(
Szwarc A.
,
Lipińska P.
,
Chamera M.
), s. 132-138
artykuł:
Gymnasts' Special Quickness-Force Abilities and the Indicators of Jump from a Springboard
(
Koperski A.
,
Kochanowicz A.
,
Słodkowski C.
), s. 139-143
artykuł:
The Value of Education and Work in the Representatives of Gymnasts' Opinion
(
Perzyńska-Biskup A.
,
Sawczyn S.
), s. 144-149
artykuł:
Distribution of Foot Pressing Forces in a Standing Position of Children and Youth in the Light of Prevention and Correction
(
Kawa M.
,
Garsztka M.
,
Hillar M.
), s. 150-157
artykuł:
Developmental Tendencies of Results in Female Heptathlon in the Olympic Games during the Years 1984-2008
(
Majchrzak K.
,
Kamrowska-Nowak M.
,
Byzdra K.
), s. 158-163
rozwiń roczniki
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.