PL
|
EN
Nowa wersja platformy, zawierająca wyłącznie zasoby pełnotekstowe, jest już dostępna.
Przejdź na
https://bibliotekanauki.pl
Szukaj
Przeglądaj
Pomoc
O nas
Preferencje
Polski
English
Język
Widoczny
[Schowaj]
Abstrakt
10
20
50
100
Liczba wyników
Tom - szczegóły
Adres strony
Kopiuj
Tytuł artykułu
LXIV
Czasopismo
Studia Pedagogiczne
Wydawca
Polska Akademia Nauk
Rocznik
2011
Identyfikatory
Zawartość wolumenu
LXIV
artykuł:
Zgoda na opór dzieci jako obszar potencjalnej zmiany w klasach początkowych Consent to children’s resistance as the area of a potential change in early school education
(
Nowicka M.
)
artykuł:
Wpływ procesów endogenicznych i egzogenicznych na edukację. Przypadek egzaminów szkolnych. Impact of endogenous and exogenous processes on education. The case of school examinations
(
Groenwald M.
)
artykuł:
Badania (badacz) w szkole – potrzeba, nobilitacja czy zachwianie równowagi (dobrego samopoczucia badacza i szkoły)? Research (researcher) at school - need, honour or upsetting the balance (of the well-being of the researcher and school)
(
Mendel M.
)
artykuł:
Przekonania nauczycieli na temat sposobów działania w zmieniającej się edukacji wczesnoszkolnej raport z badań. Teachers’ beliefs related to the methods of operation in the changing early school education. Report on investigations
(
Grochowalska M.
)
artykuł:
Ocenianie zachowania na stopień w szkole. Między polem szkoły a ministerialnym. Marking behaviour at school. Between the field of a school and the ministry
(
Jaskulska S.
)
artykuł:
Dlaczego szkolna kultura dydaktyczna się nie zmienia. Why is school teaching culture not changing?
(
Klus-Stańska D.
)
artykuł:
Wyścig szczurów (rzecz o segregacji w szkole) The rat race (The thing about school segregation?)
(
Knasiecka-Falbierska K.
)
artykuł:
Proaktywność i synergia w kulturze szkoły Proactivity and synergy in school culture
(
Tołwińska B.
)
artykuł:
Awans zawodowy nauczycieli – „brzydkie kaczątko” reformy edukacji The teachers’ professional promotion - “ugly duckling” of education system reform
(
Wiłkomirska A.
)
artykuł:
Między realnością a pozorem – spojrzenie na ewaluację zewnętrzną szkoły Between reality and appearance - the look at external evaluation of school
(
Jaworski K.
)
artykuł:
Mapa problemów. Map of problems
(
Jaskulska S.
)
artykuł:
Nauczyciel między misją a realizacją programu A teacher between a mission and a programme realization
(
Sojka A.
,
Tulik-Hamelak M.
)
artykuł:
Mistyfikacja działań innowacyjnych na przykładzie łódzkich nauczycieli przedszkoli Mystification of innovative actions - cases in Lodz
(
Płóciennik E.
)
artykuł:
Szkoła pod presją mody na kształcenie zdalne – co z tego wynika? The school under the pressure of e-learning - what results from it?
(
Lubina E.
)
artykuł:
Dlaczego problematyzowanie problemów? WprowadzenieWhy problematise problems? Introduction
(
Dudzikowa M.
)
artykuł:
Zmiana strukturalna czy organizacyjna? Głos w sprawie zmarnowanej szansy Structural or organizational change? A voice in the case of dissipated chance
(
Wawrzyniak-Beszterda R.
)
artykuł:
Z obawy przed zmianą – o konstytuowaniu podstawowych pojęć wyznaczających sens życia w podręczniku i myśleniu dzieci The existential concepts in children’s thinking and school textbooks
(
Wiśniewska-Kin M.
)
artykuł:
O potrzebie integralnego podejścia do zmian w edukacji szkolnej. Od zmian w szkole do zmiany szkoły From changes in school to the change of school. On the need of integral approach to changes in education
artykuł:
Czas na pozór… Seemingly valuable time
(
Korzeniecka-Bondar A.
)
artykuł:
Zaufanie jako kłopotliwe zobowiązanie nauczyciela? Pytanie z autorytetem w tle Trust as an embarrassing obligation of a teacher. Based on an authority figure
(
Bochno E.
)
artykuł:
Nauczyciel „konserwa”(?) – odporny na zmianę relikt w skansenowej szkole. A ”stick-in-the-mud” teacher - a relic in antiquated school resistant to changes
artykuł:
Mistyfikacja codzienności szkolnej, czyli refleksji kilka o common sense szkoły. Mystification of everyday life at school, or school of common sense
(
Szewczyk-Kowalczyk J.
)
artykuł:
Matematyka – nasza niedostrzegalna kultura Mathematics - our indiscernible culture
(
Makiewicz M.
)
rozwiń roczniki
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.