PL
|
EN
Nowa wersja platformy, zawierająca wyłącznie zasoby pełnotekstowe, jest już dostępna.
Przejdź na
https://bibliotekanauki.pl
Szukaj
Przeglądaj
Pomoc
O nas
Preferencje
Polski
English
Język
Widoczny
[Schowaj]
Abstrakt
10
20
50
100
Liczba wyników
Numer - szczegóły
Adres strony
Kopiuj
Wydawca
Polska Akademia Nauk
Czasopismo
Polish Psychological Bulletin
Rocznik
2020
Tom
51
Numer
3
Identyfikatory
Okładka
Zawartość wolumenu
3
artykuł:
The impact of portfolio-based writing instruction on writing performance and anxiety of EFL students
(
Fathi J.
,
Derakhshan A.
,
Safdari M.
)
artykuł:
Self-Standards in Late Adulthood. Perceived Health as a Moderator of the Relationship Between Self-Discrepancy and Affect
(
Bąk W.
,
Dutkiewicz D. N.
,
Kutnik J.
)
artykuł:
Observation inflation and interrogative suggestibility: Different but related memory errors
(
Kękuś M.
,
Dziubańska R.
,
Komęza I.
,
Dudek I.
,
Chylińska K.
)
artykuł:
Investigating the impact of assertiveness training on assertiveness and Self-esteem of High School students
(
Parray W. M.
,
Kumar S.
,
David B. E.
)
artykuł:
EFL Teachers’ Reflective Teaching: A study of its Determinants, Consequences, and Obstacles
(
Tabassi F.
,
Ghanizadeh A.
,
Beigi P. G.
)
artykuł:
Adolescents’ emotional abilities and stress coping strategies: The moderating role of gender
(
Piekarska J.
,
Martowska K.
)
rozwiń roczniki
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.