PL
|
EN
Nowa wersja platformy, zawierająca wyłącznie zasoby pełnotekstowe, jest już dostępna.
Przejdź na
https://bibliotekanauki.pl
Szukaj
Przeglądaj
Pomoc
O nas
Preferencje
Polski
English
Język
Widoczny
[Schowaj]
Abstrakt
10
20
50
100
Liczba wyników
Numer - szczegóły
Adres strony
Kopiuj
Wydawca
Polska Akademia Nauk
Czasopismo
Kwartalnik Neofilologiczny
Rocznik
2020
Tom
---
Numer
1
Identyfikatory
Okładka
Zawartość wolumenu
1
artykuł:
Quanto Pirandello (c’è) in Tabucchi? L’influenza di Luigi Pirandello nella narrativa di Antonio Tabucchi a partire dal confronto della construzione dei personaggi di Vitangelo Moscarda (Uno, nessuno e centomila) e di Pereira (Sostiene Pereira)
(
Wincław D.
,
Wincław D.
)
artykuł:
Claude Carloman De Rulhière and his testimony on Catherine Ii. Deconstructing Russian myths in eighteeth-century France
(
Mosakowski M.
,
Mosakowski M.
)
artykuł:
Ein multidisziplinäres Modell Dertextemrealisierung. Einige Bemerkungen zur Dichotomie in der anthropozentrischen Linguistik
(
Bajerowska A.
,
Bajerowska A.
)
artykuł:
Malattia come metafora o metafora delle malattie. Riflessioni sulla terminologia medica italiana
(
Maniowska K.
,
Maniowska K.
)
artykuł:
The processing of textbook material by learners of English as a foreign language with and without dyslexia: a comparative eye-tracking study
(
Andrychowicz-Trojanowska A.
,
Grucza S.
,
Andrychowicz-Trojanowska A.
,
Grucza S.
)
artykuł:
Emozionarsi in mille e più fraseologismi… Alcune riflessioni sulla desemanizzazione delle unità fraseologiche con i nomi delle parti del corpo come componente in ambito emozionale
(
Bocian E.
,
Bocian E.
)
artykuł:
On the concept of hope in the work of J. R. R. Tolkien
(
Błaszkiewicz B.
,
Błaszkiewicz B.
)
artykuł:
Attuning to linguistically less-fluent interlocutors: evidence from convergence in Danish and Finnish foreigner talk
(
Kudera J.
,
Kudera J.
)
artykuł:
La preposizione su e alcuni suoi corrispettivi polacchi – uno studio cognitivo
(
Malinowska M.
,
Malinowska M.
)
rozwiń roczniki
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.