PL
|
EN
Nowa wersja platformy, zawierająca wyłącznie zasoby pełnotekstowe, jest już dostępna.
Przejdź na
https://bibliotekanauki.pl
Szukaj
Przeglądaj
Pomoc
O nas
Preferencje
Polski
English
Język
Widoczny
[Schowaj]
Abstrakt
10
20
50
100
Liczba wyników
Tom - szczegóły
Adres strony
Kopiuj
Tytuł artykułu
9
Czasopismo
Społeczeństwo. Edukacja. Język
Wydawca
Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Płocku
Rocznik
2019
Identyfikatory
Zawartość wolumenu
9
artykuł:
Developing translation competence through situated learning in the community of practice. the case of polish-english, english-polish undergraduate ba level legal translation class
(
Lisowska M.
)
artykuł:
Wczesne wspomaganie rozwoju dziecka w teorii i praktyce, pod red. Anny Elszkowskiej, Alicji Golon, Katarzyny Raabe, Felicyty Krawczyk, Doroty Majcher, Elżbiety Niklewskiej-Piotrowskiej, Radosława Piotrowicza, Jolanty Rafał-Łuniewskiej...
(
Stepulak M.
,
Kot A.
)
artykuł:
Metafory miłości na przykładzie polskich, współczesnych utworów wokalnych
(
Szlachcikowska Ż.
)
artykuł:
The Influence of Gender on Communication
(
Kąkol-Dworak P.
)
artykuł:
Kształtowanie systemu wartości osób uzależnionych od alkoholu w postępowaniu wykonawczym prowadzonym przez sąd opiekuńczy
(
Jakimiec D.
)
artykuł:
Nastolatek jako „trudny klient” w perspektywie przedstawicieli gminnych instytucji kultury
(
Żbikowska A.
)
artykuł:
Niejednolita wykładnia przepisów dotyczących cywilnoprawnych roszczeń twórców oraz innych podmiotów autorsko – uprawnionych
(
Głódkowska M.
,
Rasmus P.
)
artykuł:
Kto jest kim w kondominium? Chwyty perswazyjne i narzędzia… retoryczne Grzegorza Brauna
(
Kosman M.
)
artykuł:
Premiera „Śmierci i dziewczyny” w Teatrze Polskim: analiza dyskursu prasowego na łamach „Naszego Dziennika”
(
Paprotna J.
)
artykuł:
Rozważania nad zasadnością traktowania kazirodztwa jako przestępstwa
(
Polińska A.
)
artykuł:
The Political Discourse: A Mirror Reflecting a Leader’s Hidden Self
(
Vrabie I.
)
rozwiń roczniki
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.