PL
|
EN
Nowa wersja platformy, zawierająca wyłącznie zasoby pełnotekstowe, jest już dostępna.
Przejdź na
https://bibliotekanauki.pl
Szukaj
Przeglądaj
Pomoc
O nas
Preferencje
Polski
English
Język
Widoczny
[Schowaj]
Abstrakt
10
20
50
100
Liczba wyników
Tom - szczegóły
Adres strony
Kopiuj
Tytuł artykułu
3(2)
Czasopismo
Academic Review of Business and Economics
Wydawca
Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach
Rocznik
2022
Identyfikatory
Zawartość wolumenu
3(2)
artykuł:
Wpływ zastosowania koncepcji marketingu relacji w przedsiębiorstwie sportowym na poziom wyników sprzedaży jego produktów
(
Biesiada M.
), s. 1-18
artykuł:
Wpływ sankcji gospodarczych na przemysł naftowy Islamskiej Republiki Iranu w latach 2011-2020
(
Wolny K.
), s. 61-75
artykuł:
The human factor in digital marketing: not all so digital
(
Toulis I.
), s. 19-37
artykuł:
How do you get academics to buy on impulse? Challenging e-consumers under a magnifying glass
(
Stadnicka A.
), s. 38-60
rozwiń roczniki
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.