PL
|
EN
Nowa wersja platformy, zawierająca wyłącznie zasoby pełnotekstowe, jest już dostępna.
Przejdź na
https://bibliotekanauki.pl
Szukaj
Przeglądaj
Pomoc
O nas
Preferencje
Polski
English
Język
Widoczny
[Schowaj]
Abstrakt
10
20
50
100
Liczba wyników
Tom - szczegóły
Adres strony
Kopiuj
Tytuł artykułu
4
Czasopismo
Siedleckie Zeszyty Komeniologiczne seria Pedagogika
Wydawca
Uniwersytet Przyrodniczo-Humanistyczny w Siedlcach
Rocznik
2017
Identyfikatory
Zawartość wolumenu
4
artykuł:
Polska XX-wieczna recepcja pedagogiki Jana Amosa Komeńskiego
(
Sztobryn S.
), s. 57-72
artykuł:
Myśl pedagogiczna Jana Amosa Komeńskiego jako podłoże rozwoju humanistycznej orientacji w wychowaniu
(
Florczykiewicz J.
), s. 73-82
artykuł:
Dar wartości ducha w biegu życia uczniów z niepełnosprawnością w interpretacji idei Jana Amosa Komeńskiego
(
Ploch L.
), s. 83-103
artykuł:
Wieża Babel i labirynt – o symbolicznych unaocznieniach podróży w dziełach Jana Amos Komeńskiego w kontekście kultury barokowej
(
Borkowski A.
), s. 105-114
artykuł:
Komunikowanie się w edukacji w twórczości Jana Amosa Komeńskiego
(
Grzegorczyk B.
), s. 115-125
artykuł:
Prawo do nauki w ujęciu Jana Amosa Komeńskiego
(
Matysiuk R.
), s. 127-139
artykuł:
Jan Amos Komeński i bracia czescy w działalności Muzeum Okręgowego w Lesznie
(
Szymańska K.
), s. 141-146
artykuł:
Recepcja edukacji obronnej w twórczości J.A. Komeńskiego
(
Wiśniewska M.
), s. 147-154
artykuł:
Jan Amos Komeński – jego życie i twórczość, recepcja studentki pedagogiki
(
Borychowska A. A.
), s. 155-163
artykuł:
Gdyby Jan Amos Komeński żył współcześnie…
(
Grzegorczyk B.
), s. 165-176
artykuł:
Współczesna recepcja myśli Komeńskiego w Czechach na podstawie przykładu jego słynnej sentencji dotyczącej narodu i wizji lepszej przyszłości
(
Hampl L.
), s. 179-190
artykuł:
Finspongski rękopis Jana Amosa Komeńskiego – kontrowersje i sprzeczności w/wokół jego twórczości
(
Hampl L.
), s. 191-198
artykuł:
Development of anthropological accents in Comenius’ early work and its implications for his philosophy of education
(
Hábl J.
), s. 199-206
artykuł:
Psychodidactic ideas of J.A. Comenius: from history to the present
(
Osadchenko I.
), s. 207-225
artykuł:
Life Long Learning (LLL) „Die Pampaedia ist das Gründungsdokument der Disziplin der Erwachsenenbildung“ (Werner Korthaase)
(
Richter M.
), s. 227-237
artykuł:
Aktualnost Komenskega v sedanji slovenski pedagogiki
(
Cencič M.
), s. 239-252
artykuł:
Рецепція філософсько-педагогічної спадщини Я.А. Коменського у сковородинівській традиції української культури: парадокси і суперечності
(
Kultaieva M.
), s. 253-276
artykuł:
Renewal of the society through education in the work of J.A. Comenius and its reflection in Slovakia in 20 century
(
Cabanová V.
), s. 277-299
artykuł:
Die Pädagogischen Ideen von Jan Amos Komenský zur Erneuerung und Reform der Schulen, Integration und Inklusion von Kindern und Jugendlichen für Eine Kontinuierliche Erziehung und Universale Bildung
(
Stalla B. J.
), s. 301-312
artykuł:
The principle of natural correspondence in the philosophical and pedagogical heritage of J.A. Comenius in the perception of S. Rusova and the authors of the text
(
Ganaba S. O.
,
Bakhmat N. V.
), s. 313-325
artykuł:
Pedagoški rad Jana Amosa Komenskog sa osvrtom na princip povezanosti teorije i prakse u metodologiji pedagogije
(
Maksimović J.
,
Osmanović J.
), s. 327-336
artykuł:
Počeci razumijevanja motivacije u djelima Jana Amosa Komenskogo
(
Škrgić M.
), s. 337-347
artykuł:
Idea humanismu J.A. Komenského a potřeby všeobecného systému vzdělávání
(
Rýdl K.
), s. 349-355
rozwiń roczniki
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.