PL
|
EN
Nowa wersja platformy, zawierająca wyłącznie zasoby pełnotekstowe, jest już dostępna.
Przejdź na
https://bibliotekanauki.pl
Szukaj
Przeglądaj
Pomoc
O nas
Preferencje
Polski
English
Język
Widoczny
[Schowaj]
Abstrakt
10
20
50
100
Liczba wyników
Numer - szczegóły
Adres strony
Kopiuj
Wydawca
Akademia Leona Koźmińskiego
Czasopismo
Central European Management Journal
Rocznik
2024
Tom
32
Numer
3
Identyfikatory
Okładka
Zawartość wolumenu
3
artykuł:
Why is digital transformation so slow? The shadow of dehumanization 2.0
(
Czakon W.
,
Meyer N.
), s. 339-349
artykuł:
Embracing intelligent machines: A qualitative study to explore the transformational trends in the workplace
(
Annamalai S.
,
Vasunandan A.
), s. 350-367
artykuł:
Exploring virtual goods purchase intentions: an integrated SEM-NCA approach in online gaming
(
Mkedder N.
,
Bakır M.
,
Aldhabyani Y.
,
Zeynep Ozata F.
), s. 368-391
artykuł:
Adaptation and validation of the Polish version of the team boosting behaviors scale
(
Haffer J.
), s. 392-407
artykuł:
The importance of emotions in contemporary human resource management
(
Juchnowicz M.
,
Kinowska H.
,
Gąsiński H.
), s. 408-420
artykuł:
Spiritual leadership and work engagement: a mediating role of spiritual well-being
(
Samul J.
), s. 421-435
artykuł:
Does reaction to controversy in corporate narratives depend on its significance for various stakeholders?
(
Waniak-Michalak H.
,
Michalak J.
), s. 436-457
artykuł:
Infant multinationals venturing into distant markets: How do Polish firms enact opportunities in Sub-Saharan Africa?
(
Wąsowska A.
,
Obłój K.
), s. 458-474
artykuł:
Nurturing teamwork and team dynamics in a hybrid work model
(
Buła P.
,
Thompson A.
,
Żak A. A.
), s. 475-489
artykuł:
The effects of shaping employee work engagement and job satisfaction on company performance results: the mediating role of HRM outcomes in Central European MNCs
(
Stor M.
), s. 490-510
rozwiń roczniki
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.