PL
|
EN
Nowa wersja platformy, zawierająca wyłącznie zasoby pełnotekstowe, jest już dostępna.
Przejdź na
https://bibliotekanauki.pl
Szukaj
Przeglądaj
Pomoc
O nas
Preferencje
Polski
English
Język
Widoczny
[Schowaj]
Abstrakt
10
20
50
100
Liczba wyników
Numer - szczegóły
Adres strony
Kopiuj
Wydawca
Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu
Czasopismo
Interdisciplinary Studies in Musicology
Rocznik
2008
Tom
---
Numer
7
Identyfikatory
Okładka
Zawartość wolumenu
7
artykuł:
To Converse in Song with the Infinite
(
Muszkalska B.
), s. 97-104
artykuł:
The Relationship between Notation and Performance in the Keyboard Compositions of Carl Philipp Emanuel Bach. A Composer's Specific Attempt to Communicate with Performers and Listeners
(
Mądry A.
), s. 127-140
artykuł:
Reception of Music as a Cultural Process
(
Mika B.
), s. 61-68
artykuł:
On Three Paradigms of Emotional Communication in Music
(
Mianowski J.
), s. 105-118
artykuł:
On Analytical Listening in the Context of Metaphoric Imagination
(
Schreiber E.
), s. 79-86
artykuł:
Music as a Medium of Communication. Two Visions of Musicology
(
Jabłoński M.
,
Podlipniak P.
), s. 15-34
artykuł:
Music and Art - Levels of Communication
(
Bielawski L.
), s. 35-42
artykuł:
Mental Representations of Tonal Images in Twentieth-Century Sonoristic Compositions
(
Humięcka-Jakubowska J.
), s. 185-210
artykuł:
Jerzy Grotowski s Idea of an Actor's or Performer’s Inner Action
(
Gałdyńska-Mazan A.
), s. 211-221
artykuł:
How Music Combines with Words?
(
Guczalski K.
), s. 87-96
artykuł:
Hearing and Obedience in Traditional Cultures as a Condition for Transcendent Communication
(
Dahlig P.
), s. 51-60
artykuł:
From the Editors
(
Jasińska D.
,
Podlipniak P.
), s. 13-14
artykuł:
French Requiems from the Years 1877-1963 as Thanatological Communication
(
Kasperski J.
), s. 141-160
artykuł:
Communication versus Value. On Two Places of the Interpretation of Music
(
Koszewska A.
), s. 119-126
artykuł:
Claude Debussy. A Grammar of Imagination
(
Trzęsiok M.
), s. 171-184
artykuł:
At the Foundations of Musical Metaphor: Models of Nature or Abstractly Presented Symbols
(
Czekanowska A.
), s. 69-78
artykuł:
Arnold Bôcklin’s ‘Im Spiel der Wellen’ as Interpreted in Music by Composers Ludomir Różycki and Max Reger. A Contribution to the Theory and History of Musical Ekphrasis
(
Gmys M.
), s. 161-170
artykuł:
Absolute Pitch and Its Significance in the System of Musical Communication
(
Makomaska S.
,
Rakowski A.
), s. 43-50
rozwiń roczniki
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.