PL
|
EN
Ten serwis zostanie wyłączony 2025-02-11.
Nowa wersja platformy, zawierająca wyłącznie zasoby pełnotekstowe, jest już dostępna.
Przejdź na
https://bibliotekanauki.pl
Szukaj
Przeglądaj
Pomoc
O nas
Preferencje
Polski
English
Język
Widoczny
[Schowaj]
Abstrakt
10
20
50
100
Liczba wyników
Numer - szczegóły
Adres strony
Kopiuj
Wydawca
Uniwersytet Gdański
Czasopismo
Ars Educandi
Rocznik
2012
Tom
---
Numer
9
Identyfikatory
Okładka
Zawartość wolumenu
9
artykuł:
Pedagogika krytyczna dziś - słowo wstępne
(
Stańczyk P.
), s. 7-10
artykuł:
Wokół pedagogiki krytycznej (retrospekcja i projekcja na tle problemów i doświadczeń w pedagogice polskiej)
(
Witkowski L.
), s. 13-35
artykuł:
Pedagogika krytyczna dziś?
(
Kopciewicz L.
), s. 36-39
artykuł:
Pedagogika w potrzasku między humanistyką a naukami społecznymi
(
Śliwerski B.
), s. 40-55
artykuł:
Pedagogika krytyczna i badania zaangażowane: ideologia, interesy, naiwność
(
Stańczyk P.
), s. 59-80
artykuł:
Emancypacja przez wychowanie: od oświecenia do pragmatyzmu
(
Szumlewicz K.
), s. 81-89
artykuł:
Krytyczna pedagogika religii – zarys problematyki
(
Dąbrowski S.
), s. 90-111
artykuł:
Denaturalizacja racjonalności instrumentalnej w edukacji menedżerskiej w Polsce
(
Zawadzki M.
), s. 112-130
artykuł:
Demokracja i uczenie się w miejscu pracy
(
Noworolnik-Mastalska M.
), s. 131-140
artykuł:
Wytwarzanie kapitałów rodzajowych w procesie edukacji i jego wpływ na funkcjonowanie kobiet i mężczyzn
(
Szczygieł P.
), s. 141-151
artykuł:
Tworzenie wiedzy pedagogicznej z perspektywy archetypowych wymiarów kobiecości i męskości
(
Walczak A.
), s. 152-174
artykuł:
Tabu seksualności seniorów jako wyzwanie dla współczesnej geragogiki
(
Imbierowicz A.
), s. 177-190
artykuł:
Krytyczne konteksty tworzenia wiedzy na pograniczu pedagogiki radykalnej i współczesnej sztuki zaangażowanej
(
Rzeźnicka-Krupa J.
), s. 191-205
artykuł:
Polska edukacja na łamach opiniotwórczych tygodników. Analiza dyskursu w praktyce
(
Dobrołowicz J.
), s. 206-214
artykuł:
Kontrola interpretacji i interpelacja podmiotów. Możliwości zastosowania Krytycznej Analizy Dyskursu w badaniu podręczników szkolnych
(
Starego K.
), s. 215-237
artykuł:
Pozycja studentów na uniwersytecie przyszłości – analiza wybranych dokumentów z debaty nad reformą szkolnictwa wyższego
(
Stankiewicz Ł.
), s. 238-256
artykuł:
Heterotopia teatru – inwazja na przestrzeń miejską: Bajkobus Wrocławskiego Teatru Lalek
(
Janik A.
), s. 259-271
artykuł:
Od pedagogiki krytycznej ku postkrytycznej pedagogii (z metodą Montessori w tle)
(
Jendza J.
,
Rzeplińska A.
), s. 272-283
artykuł:
O dwóch rodzajach krytycznego podejścia do zmiany wśród neofilologów na polskich uniwersytetach
(
Karpińska-Musiał B.
), s. 284-305
rozwiń roczniki
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.