PL
|
EN
Ten serwis zostanie wyłączony 2025-02-11.
Nowa wersja platformy, zawierająca wyłącznie zasoby pełnotekstowe, jest już dostępna.
Przejdź na
https://bibliotekanauki.pl
Szukaj
Przeglądaj
Pomoc
O nas
Preferencje
Polski
English
Język
Widoczny
[Schowaj]
Abstrakt
10
20
50
100
Liczba wyników
Numer - szczegóły
Adres strony
Kopiuj
Wydawca
Univerzita sv. Cyrila a Metoda (Trnava)
Czasopismo
Media Literacy and Academic Research
Rocznik
2024
Tom
7
Numer
1
Identyfikatory
Okładka
Zawartość wolumenu
1
artykuł:
Investigating the Effect of the Media Literacy Family Education Program on the Media Literacy Levels of 48-60-Month-Old Children and Their Mothers
(
Kadan G.
,
Aral N.
), s. 5-25
artykuł:
Media Literacy In Higher Education: “Know-Where” and “Know-Whether”... Know-Why to Know Better?
(
Čiderová D.
,
Belvončíková E.
), s. 26-50
artykuł:
Main Issues of Implementing Media and Information Literacy in School Education in Central Asian Countries (The Case of Kazakhstan, Kyrgyzstan, and Uzbekistan)
(
Dadakhonov A. O.
), s. 51-71
artykuł:
From the Classroom to the Newsroom: Evaluating the Impact of Media Practice on Digital Competence in Higher Education
(
Furtáková L.
), s. 72-94
artykuł:
Navigating the Digital Landscape: Impact of Instagram Influencers’ Credibility on Consumer Behaviour Among Gen Z and Millennials
(
Shahid T.
,
Ikram M.
), s. 95-113
artykuł:
The Environmental, Social and Economic Pillar Of Socially Responsible Marketing as a Necessary Condition for Increasing the Competitiveness of Medium-Sized Enterprises in Selected Regions of Slovakia in the Context of Used Media
(
Bednárik J.
,
Nagyová N.
), s. 114-128
artykuł:
The Effect of Animation as a Teaching Tool on Students’ Learning – an Experimental Study
(
Rashid N.
,
Khanum N.
,
Raheem F.
), s. 129-144
artykuł:
Podcasts as an Attractive Educational Tool
(
Krúpová V.
), s. 145-161
artykuł:
Daily Internet Use and Its Association with Drug Behaviour in Adolescence
(
Hudáková A.
,
Fábry R.
,
Ladecký J.
), s. 162-173
artykuł:
Digital Identity Scale: A Validity and Reliability Study
(
Kavut S.
), s. 174-188
rozwiń roczniki
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.