PL
|
EN
Nowa wersja platformy, zawierająca wyłącznie zasoby pełnotekstowe, jest już dostępna.
Przejdź na
https://bibliotekanauki.pl
Szukaj
Przeglądaj
Pomoc
O nas
Preferencje
Polski
English
Język
Widoczny
[Schowaj]
Abstrakt
10
20
50
100
Liczba wyników
Numer - szczegóły
Adres strony
Kopiuj
Wydawca
Univerzita sv. Cyrila a Metoda (Trnava)
Czasopismo
Media Literacy and Academic Research
Rocznik
2023
Tom
6
Numer
2
Identyfikatory
Okładka
Zawartość wolumenu
2
artykuł:
The Emotional Intelligence and Social Media Addiction in Communication Undergraduate Students in Turkey: The Impact of Emotional Intelligence, Demographic Variables and Social Media Use Habits on Social Media Addiction
(
Şahin E.
,
Akçay Bekiroğlu H.
), s. 177-196
artykuł:
The Clicking Economics of Media and Shifts in News Content: The Case of North Cyprus Online Media
(
Çatal Ö.
,
Akkor E.
), s. 139-156
artykuł:
“Not See the Forest for the Trees.” The Significance of Context in Media Monitoring Capabilities from a Comparative Perspective
(
Oller Alonso M.
), s. 79-100
artykuł:
Media Literacy Web Challenges During Five Digital Parliamentary Campaigns in Bulgaria (2021–2023)
(
Raycheva L.
,
Metanova L.
,
Velinova N.
,
Tomov M.
), s. 64-78
artykuł:
Media Literacy Policy for Unknown Media Audiences
(
Rožukalne A.
,
Skulte I.
,
Avădani I.
,
Lupu C.
,
Oggolder C.
,
Stakle A.
,
Gálik S.
,
Vrabec N.
,
Metanova L.
,
Velinova N.
), s. 101-125
artykuł:
Journalism in Slovakia Five Years After the Murder of Ján Kuciak
(
Francistyová B.
,
Višňovský J.
), s. 126-138
artykuł:
From Literacy to Skills Discussing Media Education and Its Goals
(
Oggolder C.
,
Krakovsky C.
), s. 55-63
artykuł:
Family News Talks: Deliberative Communication in Families
(
Čábyová Ľ.
,
Hudíková Z.
,
Rozukalne A.
,
Skulte I.
,
Stakle A.
), s. 22-53
artykuł:
Educational Values in Digital Games
(
Jukić D.
), s. 157-176
artykuł:
Capability of Monitoring Media Related Competences of the Public in Estonia
(
Harro-Loit H.
,
Lõhmus E.
,
Loit U.
), s. 5-21
rozwiń roczniki
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.