PL
|
EN
Nowa wersja platformy, zawierająca wyłącznie zasoby pełnotekstowe, jest już dostępna.
Przejdź na
https://bibliotekanauki.pl
Szukaj
Przeglądaj
Pomoc
O nas
Preferencje
Polski
English
Język
Widoczny
[Schowaj]
Abstrakt
10
20
50
100
Liczba wyników
Numer - szczegóły
Adres strony
Kopiuj
Wydawca
Polskie Towarzystwo Neofilologiczne
Czasopismo
Neofilolog
Rocznik
2015
Tom
---
Numer
45/1
Identyfikatory
Okładka
Zawartość wolumenu
45/1
artykuł:
WPŁYW PRAKTYK NAUCZYCIELSKICH NA ROZWÓJ REFLEKSYJNOŚCI STUDENTÓW FILOLOGII ANGIELSKIEJ ORAZ NA ICH DALSZE DECYZJE ZWIĄZANE Z WYBOREM ZAWODU NAUCZYCIELA
(
Derenowski M.
), s. 27-41
artykuł:
WCZORAJ I DZIŚ DOSKONALENIA NAUCZYCIELI JĘZYKA NIEMIECKIEGO W POLSCE
(
Zenderowska-Korpus G.
), s. 121-132
artykuł:
ROZWÓJ ZAWODOWY NAUCZYCIELI JĘZYKÓW OBCYCH SZKÓŁ PAŃSTWOWYCH NIŻSZEGO SZCZEBLA – MOŻLIWOŚCI, ŹRÓDŁA MOTYWACJI I DEMOTY-WACJI
(
Jaroszewska A.
), s. 87-104
artykuł:
ROZWÓJ ZAWODOWY NAUCZYCIELI JĘZYKA KASZUBSKIE-GO – DIAGNOZA POTRZEB DOTYCZĄCYCH SZKOLEŃ
(
Radzimińska L.
,
Stanulewicz D.
), s. 105-119
artykuł:
OCENA POTENCJAŁU PROJEKTU TYPU „KURS INTENSYWNY” JAKO NARZĘDZIA ROZWIJAJĄCEGO KOMPETENCJĘ INTERKULTUROWĄ EUROPEJSKICH NAUCZYCIELI JĘZYKA ANGIELSKIEGO
(
Strugielska A.
,
Strzemeski K.
), s. 43-55
artykuł:
KONCEPCJA UCZENIA SIĘ PRZEZ NAUCZANIE INNYCH (LDL) W KSZTAŁCENIU NAUCZYCIELI JĘZYKA NIEMIECKIEGO
(
Białek M.
), s. 57-71
artykuł:
KOMPETENCJA RÓŻNOJĘZYCZNA W POCZĄTKOWYM KSZTAŁCENIU NAUCZYCIELI
(
Szymankiewicz K.
,
Kucharczyk R.
), s. 73-86
artykuł:
BETWEEN DIDACTICS, THE MENTOR AND THE PUPILS: TRAINEE REFLECTIONS CONCERNING THEIR TEACHING PRACTICES
(
Blaszk M.
), s. 9-25
rozwiń roczniki
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.