PL
|
EN
Ten serwis zostanie wyłączony 2025-02-11.
Nowa wersja platformy, zawierająca wyłącznie zasoby pełnotekstowe, jest już dostępna.
Przejdź na
https://bibliotekanauki.pl
Szukaj
Przeglądaj
Pomoc
O nas
Preferencje
Polski
English
Język
Widoczny
[Schowaj]
Abstrakt
10
20
50
100
Liczba wyników
Numer - szczegóły
Adres strony
Kopiuj
Wydawca
Polskie Towarzystwo Neofilologiczne
Czasopismo
Neofilolog
Rocznik
2015
Tom
---
Numer
44/2
Identyfikatory
Okładka
Zawartość wolumenu
44/2
artykuł:
ZNACZENIE PRAKTYK W ROZWIJANIU KOMPETENCJI NAUCZYCIELSKIEJ – PERSPEKTYWA PRAKTYKANTA I MENTORA
(
Siek-Piskozub T.
,
Jankowska A.
), s. 209-220
artykuł:
WYKORZYSTANIE NARRACJI BIOGRAFICZNYCH W REFLEKSJI NAD KSZTAŁCENIEM NAUCZYCIELI JĘZYKÓW OBCYCH
(
Wąsikiewicz-Firlej E.
,
Lankiewicz H.
), s. 237-249
artykuł:
WPROWADZENIE
(
Andrzejewska E.
), s. 135-137
artykuł:
The profile of M.A. university students – future teachers of English in the process of obtaining full professional qualifications
(
Michońska-Stadnik A.
), s. 183-192
artykuł:
SYLWETKA ABSOLWENTA FILOLOGII GERMAŃSKIEJ O SPECJALNOŚCI NAUCZYCIELSKIEJ A RZECZYWISTY STAN PRZYGOTOWANIA KANDYDATÓW DO ZAWODU NAUCZYCIELA
(
Mihułka K.
), s. 193-207
artykuł:
STUDIA FILOLOGICZNE, PRZYGOTOWANIE DO ZAWODU NAUCZYCIELA A WYZWANIA CODZIENNOŚCI
(
Pawlak M.
), s. 155-169
artykuł:
SPOSOBY KSZTAŁCENIA NAUCZYCIELI JĘZYKÓW SPECJALISTYCZNYCH: OD RZECZYWISTOŚCI EDUKACYJNEJ DO ROZWIĄZAŃ SYSTEMOWYCH
(
Gajewska E.
,
Sowa M.
), s. 221-235
artykuł:
Findings from “Learning and teaching foreign languages in lower secondary school”, (BUNJO 2012): Implications for the education of teachers of English.
(
Ellis M.
), s. 171-182
artykuł:
CZEGO POWINNIŚMY UCZYĆ A CZEGO UCZYMY – ROZWAŻANIA O EDUKACYJNYCH ZŁUDZENIACH
(
Zawadzka-Bartnik E.
), s. 139-153
rozwiń roczniki
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.