PL
|
EN
Nowa wersja platformy, zawierająca wyłącznie zasoby pełnotekstowe, jest już dostępna.
Przejdź na
https://bibliotekanauki.pl
Szukaj
Przeglądaj
Pomoc
O nas
Preferencje
Polski
English
Język
Widoczny
[Schowaj]
Abstrakt
10
20
50
100
Liczba wyników
Numer - szczegóły
Adres strony
Kopiuj
Wydawca
Polskie Towarzystwo Neofilologiczne
Czasopismo
Neofilolog
Rocznik
2014
Tom
---
Numer
43/1
Identyfikatory
Okładka
Zawartość wolumenu
43/1
artykuł:
WPROWADZENIE
(
Czura A.
), s. 5-6
artykuł:
REFLEKSJA W ZAWODZIE NAUCZYCIELA – ZAŁOŻENIA A REALNE MOŻLIWOŚCI REALIZACJI
(
Zawadzka-Bartnik E.
), s. 7-23
artykuł:
ŚWIADOMOŚĆ PRZEDMIOTOWA I EPISTEMOLOGICZNA NAUCZYCIELA – REFLEKSYJNEGO PRAKTYKA Z PERSPEKTYWY POLSKIEJ GLOTTODYDAKTYKI
(
Karpińska-Musiał B.
,
Orchowska I.
), s. 25-38
artykuł:
ROLA REFLEKSJI W PROCESIE PRZYGOTOWANIA DO ZAWODU NAUCZYCIELA JĘZYKA OBCEGO
(
Marciniak I.
), s. 39-53
artykuł:
ANALIZA UMIEJĘTNOŚCI REFLEKSYJNYCH PRZYSZŁYCH NAUCZYCIELI JĘZYKA ANGIELSKIEGO
(
Czajka E.
), s. 55-65
artykuł:
Developing procedural language awareness of the constructionist nature of knowledge and language among prospective L2 language teachers
(
Lankiewicz H.
), s. 67-80
artykuł:
REFLECHIR SUR LES TICE EN CLASSE D’ANGLAIS: CAS DES ENSEIGNANTS EN FORMATION INITIALE
(
Kotuła K.
), s. 81-93
artykuł:
INICJATYWY RADY EUROPY I KOMISJI EUROPEJSKIEJ NA RZECZ WSPIERANIA REFLEKSYJNOŚCI NAD PROCESEM UCZENIA SIĘ I NAUCZANIA JĘZYKA OBCEGO
(
Jedynak M.
), s. 95-109
artykuł:
REFLEKSJA NAD DZIAŁANIEM A TOŻSAMOŚĆ SPOŁECZNA NAUCZYCIELA WE WSPÓLNOCIE PRAKTYKÓW
(
Ciepiela K.
), s. 111-124
artykuł:
BIOGRAFIA ZAWODOWA JAKO ŹRÓDŁO WIEDZY – AUTOBIOGRAFICZNE REFLEKSJE EMERYTOWANYCH NAUCZYCIELEK JĘZYKA OBCEGO
(
Werbińska D.
), s. 125-140
rozwiń roczniki
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.