PL
|
EN
Ten serwis zostanie wyłączony 2025-02-11.
Nowa wersja platformy, zawierająca wyłącznie zasoby pełnotekstowe, jest już dostępna.
Przejdź na
https://bibliotekanauki.pl
Szukaj
Przeglądaj
Pomoc
O nas
Preferencje
Polski
English
Język
Widoczny
[Schowaj]
Abstrakt
10
20
50
100
Liczba wyników
Numer - szczegóły
Adres strony
Kopiuj
Wydawca
Polskie Towarzystwo Neofilologiczne
Czasopismo
Neofilolog
Rocznik
2014
Tom
---
Numer
42/1
Identyfikatory
Okładka
Zawartość wolumenu
42/1
artykuł:
WPROWADZENIE
(
Jedynak M.
), s. 5-7
artykuł:
PODEJŚCIE STUDENTÓW FILOLOGII ANGIELSKIEJ DO REFLEKSJI W NAUCE WYMOWY
(
Baran-Łucarz M.
), s. 9-23
artykuł:
English lessons in lower secondary schools in Poland: Reflections based on learner voices
(
Ellis M.
), s. 25-38
artykuł:
ZUR FÖRDERUNG DER SPRACHBEWUSSTHEIT – VERGLEICHEN UND BESPRECHEN DER GRAMMATISCHEN STRUKTUREN
(
Hinc J.
), s. 39-50
artykuł:
BADANIA BIOGRAFICZNE JAKO ŹRÓDŁO REFLEKSJI NAD PROCESAMI NAUCZANIA/UCZENIA SIĘ JĘZYKÓW OBCYCH
(
Jaroszewska A.
), s. 51-61
artykuł:
NIE LUBIĘ NIEMCÓW, BO NIE – O AUTOREFLEKSJI W POSTRZEGANIU INNYCH
(
Mihułka K.
), s. 63-76
artykuł:
PRZEKONANIA STUDENTÓW FILOLOGII ANGIELSKIEJ NA TEMAT NAUCZANIA GRAMATYKI
(
Pawlak M.
,
Mystkowska-Wiertelak A.
,
Bielak J.
), s. 77-93
artykuł:
OD REFLEKSJI DO KONSTRUOWANIA WIEDZY I WSPÓLNOTY KOMUNIKACYJNEJ: WYNIKI BADANIA W DZIAŁANIU
(
Piegzik W.
), s. 95-109
artykuł:
Enhancing learners’ reflections in the process of learning EFL pronunciation through technology-based self-study
(
Wach A.
), s. 111-127
artykuł:
Katarzyna Karpińska-Szaj : NAUCZANIE JĘZYKÓW OBCYCH UCZNIÓW Z NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIĄ W SZKOŁACH OGÓLNODOSTĘPNYCH
(
Gajos M.
), s. 129-132
rozwiń roczniki
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.