PL
|
EN
Nowa wersja platformy, zawierająca wyłącznie zasoby pełnotekstowe, jest już dostępna.
Przejdź na
https://bibliotekanauki.pl
Szukaj
Przeglądaj
Pomoc
O nas
Preferencje
Polski
English
Język
Widoczny
[Schowaj]
Abstrakt
10
20
50
100
Liczba wyników
Numer - szczegóły
Adres strony
Kopiuj
Wydawca
Polskie Towarzystwo Neofilologiczne
Czasopismo
Neofilolog
Rocznik
2013
Tom
---
Numer
40/1
Identyfikatory
Okładka
Zawartość wolumenu
40/1
artykuł:
WPROWADZENIE
(
Nowikiewicz E.
), s. 5-6
artykuł:
WSPOMNIENIE
(
Gajos M.
), s. 7-14
artykuł:
W JAKI SPOSÓB JĘZYK ANGIELSKI MOŻE UŁATWIĆ PROCES NAUKI JĘZYKA NIEMIECKIEGO NA POZIOMIE ZAAWANSOWANYM? (RAPORT Z BADAŃ WŁASNYCH)
(
Bawej I.
), s. 15-28
artykuł:
ZADANIA ZORIENTOWANE NA EKSPRESJĘ TEATRALNĄ JAKO NARZĘDZIE WSPIERAJĄCE ROZWÓJ KREATYWNOŚCI JĘZYKOWEJ STUDENTA FILOLOGII ROMAŃSKIEJ
(
Blachowska-Szmigiel M.
), s. 29-41
artykuł:
WYMOGI WSPÓŁCZESNEGO RYNKU PRACY W ODNIESIENIU DO KOMPETENCJI ABSOLWENTÓW KIERUNKÓW HUMANISTYCZNYCH
(
Dańko M.
,
Wieszczeczyńska E.
), s. 43-57
artykuł:
ROZWIJANIE ROZUMIENIA PUBLICYSTYCZNYCH AUDYCJI RADIOWYCH: SPECYFIKA ETAPU POPRZEDZAJĄCEGO SŁUCHANIE
(
Górecka J.
,
Wojciechowska B.
), s. 59-77
artykuł:
KRK DLA SZKOLNICTWA WYŻSZEGO W POLSCE JAKO OKAZJA DO PRZEKSZTAŁCEŃ W SFERZE KOMPETENCJI W GLOTTODYDAKTYCE. KOMUNIKAT Z WSTĘPNYCH BADAŃ NA TEMAT FORMUŁOWANIA I WALIDACJI EFEKTÓW KSZTAŁCENIA W RAMACH REFORMY SZKOLNICTWA WYŻSZEGO
(
Karpińska-Musiał B.
), s. 79-92
artykuł:
REPREZENTACJE SPOŁECZNE WIELOJĘZYCZNOŚCI STUDENTÓW FILOLOGII ROMAŃSKIEJ
(
Kucharczyk R.
), s. 93-109
artykuł:
FILOLOGICZNA PRACA LICENCJACKA A ROZWÓJ KOMPETENCJI NAUKOWYCH STUDENTA
(
Lankiewicz H.
), s. 111-125
artykuł:
KONCEPTUALIZACJA PRZESTRZENI I CZASOWNIKI RUCHU W JĘZYKU POLSKIM I FRANCUSKIM JAKO OBCYM
(
Paprocka-Piotrowska U.
), s. 127-143
artykuł:
ROZWÓJ KOMPETENCJI DYSKURSYWNEJ: EWALUACJA EFEKTÓW JEJ KSZTAŁCENIA
(
Pędzisz J.
), s. 145-156
rozwiń roczniki
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.