PL
|
EN
Nowa wersja platformy, zawierająca wyłącznie zasoby pełnotekstowe, jest już dostępna.
Przejdź na
https://bibliotekanauki.pl
Szukaj
Przeglądaj
Pomoc
O nas
Preferencje
Polski
English
Język
Widoczny
[Schowaj]
Abstrakt
10
20
50
100
Liczba wyników
Numer - szczegóły
Adres strony
Kopiuj
Wydawca
Polskie Towarzystwo Neofilologiczne
Czasopismo
Neofilolog
Rocznik
2012
Tom
---
Numer
39/2
Identyfikatory
Okładka
Zawartość wolumenu
39/2
artykuł:
Wprowadzenie
(
Paprocka-Piotrowska U.
), s. 115-116
artykuł:
Praca w grupach jako forma realizacji celów komunikacyjnych i refleksji nad językiem
(
Janowska I.
), s. 117-130
artykuł:
Dynamika i struktura grupy w klasie językowej
(
Kowal I.
), s. 131-146
artykuł:
Créer un environnement interactif en classe de FLE
(
Kotuła K.
), s. 147-156
artykuł:
W jaki sposób lekcja języka ojczystego może przyczynić się do rozwoju wielojęzyczności uczniów?
(
Łyp-Bielecka A.
), s. 157-169
artykuł:
Komponent kulturowy a proces przyswajania języka obcego
(
Mihułka K.
), s. 171-184
artykuł:
HELENE DECKE-CORNILL, LUTZ KÜSTER FREMDSPRACHENDIDAKTIK. EINE EINFÜHRUNG. NARR VERLAG, TÜBINGEN 2010, 291 ss. Omówienie publikacji
(
Bawej I.
), s. 185-190
artykuł:
JOLANTA KNIEJA, TOMASZ ZYGMUNT, ŁUKASZA BRZANA (RED.) LITERATUROZNAWSTWO, JĘZYKOZNAWSTWO I KULTUROZNAWSTWO JAKO PŁASZCZYZNY PRZEKAZU WE WSPÓŁCZESNEJ GLOTTODYDAKTYCE WYDAWNICTWO WERSET, LUBLIN 2010, 518 ss. Omówienie publikacji
(
Derenowski M.
), s. 191-193
rozwiń roczniki
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.