PL
|
EN
Ten serwis zostanie wyłączony 2025-02-11.
Nowa wersja platformy, zawierająca wyłącznie zasoby pełnotekstowe, jest już dostępna.
Przejdź na
https://bibliotekanauki.pl
Szukaj
Przeglądaj
Pomoc
O nas
Preferencje
Polski
English
Język
Widoczny
[Schowaj]
Abstrakt
10
20
50
100
Liczba wyników
Numer - szczegóły
Adres strony
Kopiuj
Wydawca
Polskie Towarzystwo Neofilologiczne
Czasopismo
Neofilolog
Rocznik
2012
Tom
---
Numer
39/1
Identyfikatory
Okładka
Zawartość wolumenu
39/1
artykuł:
Wprowadzenie
(
Paprocka-Piotrowska U.
), s. 5-6
artykuł:
Profil poznawczo-osobowościowy ponadprzeciętnie uzdolnionych dorosłych uczniów języka obcego
(
Biedroń A.
), s. 31-40
artykuł:
Fazy przetwarzania informacji językowych w nauce obcojęzycznego słownictwa
(
Kubiczek A.
), s. 81-93
artykuł:
Elementy wspólnego pisania na zajęciach pisania akademickiego – badanie pilotażowe
(
Marzec-Stawiarska M.
), s. 41-54
artykuł:
Dwujęzyczność u progu edukacji szkolnej – interdyscyplinarny projekt badawczy
(
Otwinowska A.
,
Banasik N.
,
Białecka-Pikul M.
,
Kiebzak-Mandera D.
,
Kuś K.
,
Miękisz A.
,
Szewczyk J.
,
Cywińska M.
,
Kacprzak A.
,
Karwala M.
,
Kołak J.
,
Łuniewska M.
,
Mieszkowska K.
,
Wodniecka Z.
,
Haman E.
), s. 7-29
artykuł:
Approche communicative ou perspective actionnelle – état des lieux de l’enseignement/apprentissage des langues vivantes en Pologne
(
Sowa M.
), s. 95-105
artykuł:
Akwizycja języka obcego w perspektywie studenta filologii: badanie tożsamości narracyjnej studenta w kontekście czasoprzestrzeni i heteroglosii
(
Werbińska D.
), s. 55-80
rozwiń roczniki
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.