PL
|
EN
Nowa wersja platformy, zawierająca wyłącznie zasoby pełnotekstowe, jest już dostępna.
Przejdź na
https://bibliotekanauki.pl
Szukaj
Przeglądaj
Pomoc
O nas
Preferencje
Polski
English
Język
Widoczny
[Schowaj]
Abstrakt
10
20
50
100
Liczba wyników
Numer - szczegóły
Adres strony
Kopiuj
Wydawca
Polskie Towarzystwo Neofilologiczne
Czasopismo
Neofilolog
Rocznik
2012
Tom
---
Numer
38/2
Identyfikatory
Okładka
Zawartość wolumenu
38/2
artykuł:
Współkonstruowanie znaczenia w dyskursie metajęzykowym na lekcji języka obcego
(
Szymankiewicz K.
), s. 183-200
artykuł:
Wprowadzenie. Dyskurs edukacyjny w klasie językowej
(
Pawlak M.
), s. 137-137
artykuł:
Recenzja książki pod redakcją Johna Stewarta pt. Mosty zamiast murów. Podręcznik komunikacji interpersonalnej. Warszawa: Wydawnictwo Naukowe PWN, 2010, str. 616.
(
Wysocka M. S.
), s. 263-269
artykuł:
Obecność osoby nauczającej w zadaniach zorientowanych na samodzielną pracę uczniów w środowisku wirtualnym
(
Górecka J.
), s. 223-242
artykuł:
Kształtowanie świadomości nauczycieli w dyskursie internetowym – media społecznościowe w nauczaniu języków obcych
(
Krajka J.
,
Maciaszczyk S.
), s. 243-261
artykuł:
Formy adresatywne jako element interkulturowy kompetencji interakcyjnej i dyskursywnej w świadomości studentów języka francuskiego
(
Grabowska M.
), s. 165-181
artykuł:
Dyskurs edukacyjny na lekcji języka obcego w polskim liceum a brytyjskim The Sixth Form College – wyniki badań porównawczych
(
Kouhan B.
), s. 201-222
artykuł:
Comparing the proportion of the language of use and usage in teachers with different professional experience
(
Michońska-Stadnik A.
), s. 139-150
artykuł:
Autentyczna komunikacja w dyskursie edukacyjnym: rola języka nauczanego i ojczystego
(
Niżegorodcew A.
), s. 151-163
rozwiń roczniki
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.