PL
|
EN
Nowa wersja platformy, zawierająca wyłącznie zasoby pełnotekstowe, jest już dostępna.
Przejdź na
https://bibliotekanauki.pl
Szukaj
Przeglądaj
Pomoc
O nas
Preferencje
Polski
English
Język
Widoczny
[Schowaj]
Abstrakt
10
20
50
100
Liczba wyników
Numer - szczegóły
Adres strony
Kopiuj
Wydawca
Polskie Towarzystwo Neofilologiczne
Czasopismo
Neofilolog
Rocznik
2012
Tom
---
Numer
38/1
Identyfikatory
Okładka
Zawartość wolumenu
38/1
artykuł:
Wprowadzenie.
(
Pawlak M.
), s. 5-6
artykuł:
Czy pojęcie dyskursu jest przydatne w glottodydaktyce?
(
Wilczyńska W.
), s. 7-25
artykuł:
Dyskurs edukacyjny w klasie językowej z perspektywy teorii społeczno-kulturowej
(
Rokoszewska K.
), s. 27-42
artykuł:
Interakcja w klasie językowej - metodologia badawcza
(
Targońska J.
), s. 43-59
artykuł:
Czy milczenie zawsze jest złotem? Percepcja ciszy i milczenia na zajęciach z praktycznej znajomości języka angielskiego
(
Wiśniewska D.
), s. 61-76
artykuł:
Negocjowanie form i znaczeń podczas lekcji języka obcego - wyniki badań
(
Pawlak M.
), s. 77-90
artykuł:
Dyskurs edukacyjny a rozwój interkulturowej kompetencji negocjacyjnej podczas lekcji języka obcego na przykładzie języka hiszpańskiego
(
Spychała M.
), s. 91-106
artykuł:
Dialog interkulturowy na lekcji języka angielskiego w kontekście polskim
(
Sobkowiak P.
), s. 107-128
artykuł:
Sprawozdanie z konferencji Polskiego Towarzystwa Neofilologicznego Dyskurs edukacyjny w klasie językowej - Kalisz 2011
(
Knieja J.
), s. 129-130
rozwiń roczniki
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.