PL
|
EN
Ten serwis zostanie wyłączony 2025-02-11.
Nowa wersja platformy, zawierająca wyłącznie zasoby pełnotekstowe, jest już dostępna.
Przejdź na
https://bibliotekanauki.pl
Szukaj
Przeglądaj
Pomoc
O nas
Preferencje
Polski
English
Język
Widoczny
[Schowaj]
Abstrakt
10
20
50
100
Liczba wyników
Numer - szczegóły
Adres strony
Kopiuj
Wydawca
Polskie Towarzystwo Neofilologiczne
Czasopismo
Neofilolog
Rocznik
2009
Tom
---
Numer
33
Identyfikatory
Okładka
Zawartość wolumenu
33
artykuł:
Wpływ egzaminu gimnazjalnego z języka angielskiego na proces nauczania i uczenia się
(
Ellis M.
), s. 185-196
artykuł:
Środki retoryczne, liryka, glottodydaktyka – o zastosowaniu poezji na lekcji języka obcego
(
Dorota Szczęśniak D. S.
), s. 157-166
artykuł:
Sprawozdanie z badań jakościowych prowadzonych na zlecenie CODN w klasach dwujęzycznych z językiem hiszpańskim w polskich gimnazjach i liceach
(
Majewska R.
,
Tatoj C.
), s. 227-238
artykuł:
Sprawozdania i komunikaty
(
.
), s. 295-297
artykuł:
Rozumienie znaczeń związków frazeologicznych w perspektywie uczenia się języków obcych
(
Sułkowska M.
), s. 133-142
artykuł:
Rola treści humorystycznych w procesie glottodydaktycznym. Analiza wybranych podręczników do nauki języka niemieckiego
(
Wowro I.
), s. 269-282
artykuł:
Podręcznik w nauczaniu języka obcego. Wnioski z analizy wybranych podręczników do nauki języka niemieckiego.
(
Zenderowska-Korpus G.
), s. 283-294
artykuł:
Podejście zadaniowe (enfoque por tareas) a strategie komunikacyjne w nauczaniu języka hiszpańskiego jako obcego
(
Spychała M.
), s. 247-256
artykuł:
Negocjowanie programu nauczania języka obcego z uczniami w Polsce
(
Sobkowiak P.
), s. 143-156
artykuł:
Narzędzia web 2.0 w codziennej pracy nauczyciela języków obcych
(
Górska W.
), s. 197-204
artykuł:
Komunikacja międzykulturowa a proces nauczania dorosłych francuskiego języka specjalistycznego jako obcego
(
Markowski G.
), s. 239-246
artykuł:
Język angielski w procesie uczenia się języka niemieckiego – pomoc czy przeszkoda? Krytyczna analiza ankiet przeprowadzonych wśród studentów anglistyki Uniwersytetu Śląskiego w grupach tłumaczeniowych z językiem niemieckim
(
Tobiasz L.
), s. 257-268
artykuł:
Internetowe materiały uzupełniające w nauczaniu języka niemieckiego – kryteria wyboru i oceny
(
Iwan P.
), s. 205-216
artykuł:
Feedback uzyskiwany drogą elektroniczną
(
Ewa Półtorak E. P.
), s. 113-122
artykuł:
Europejskie portfolio językowe jako instrument samooceny prac pisemnych na poziomie zaawansowanym w nauce języka obcego
(
Krzemińska K.
), s. 217-226
artykuł:
Dyskurs edukacyjny w kształceniu przyszłych nauczycieli
(
Wiesława Burlińska W. B.
), s. 167-184
artykuł:
Blog jako narzędzie wspierające rozwój kompetencji dyskursywnej
(
Pędzisz J.
), s. 101-112
artykuł:
Autentyczność w glottodydaktyce w perspektywie badawczej
(
Smuk M.
), s. 123-132
rozwiń roczniki
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.