PL
|
EN
Nowa wersja platformy, zawierająca wyłącznie zasoby pełnotekstowe, jest już dostępna.
Przejdź na
https://bibliotekanauki.pl
Szukaj
Przeglądaj
Pomoc
O nas
Preferencje
Polski
English
Język
Widoczny
[Schowaj]
Abstrakt
10
20
50
100
Liczba wyników
Numer - szczegóły
Adres strony
Kopiuj
Wydawca
Akademia Nauk Stosowanych w Nowym Sączu
Czasopismo
Eruditio et Ars
Rocznik
2022
Tom
4
Numer
1
Identyfikatory
Okładka
Zawartość wolumenu
1
artykuł:
W brzuchu architekta Willa Leopolda Kindermanna
(
Sztwiertnia G.
), s. 9-21
artykuł:
BAUHAUS – poszukiwanie „całościowego dzieła” a społeczna misja sztuki
(
Migdał A. M.
), s. 23-40
artykuł:
Ekspozycja obrazu rejestrowanego
(
Naściszewski A.
), s. 41-52
artykuł:
Kod i kontakt jako warunki porozumiewania się osób niemownych i niemówiących
(
Michalik M.
), s. 55-63
artykuł:
O trudnościach z adaptacją najnowszych zapożyczeń angielskich do polszczyzny na przykładzie PUBLIC RELATIONS
(
Malinowski M.
), s. 81-106
artykuł:
Specyfika reklamy kontrowersyjnej w oparciu o wybrane przykłady reklamy telewizyjnej w Polsce
(
Dołhasz M.
), s. 107-124
artykuł:
Roma Pupil from Socially Disadvantaged Backgrounds and Health Education in Primary Education
(
Bernátová R.
), s. 127-136
artykuł:
Kompetencje społeczne w grupie rówieśniczej w dobie pandemii
(
Kotlinowska M.
), s. 137-148
artykuł:
Pożądane cechy osobowości nauczyciela wychowania przedszkolnego i wczesnoszkolnego – perspektywa studentek Instytutu Pedagogicznego Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Nowym Sączu
(
Kurzeja R.
), s. 149-157
artykuł:
Świetlica szkolna jako miejsce pracy opiekuńczo-wychowawczej i dydaktycznej w percepcji uczniów szkoły podstawowej
(
Ostrach Z.
), s. 159-182
artykuł:
Scenariusze przestępstw jako metoda profilaktyki kryminalnej na przykładzie wybranych cyberprzestępstw
(
Gorzula B.
), s. 185-195
artykuł:
Rozwój prawnych instrumentów wsparcia postpenitencjarnego a praktyka udzielania świadczeń
(
Jasiński K.
), s. 197-212
rozwiń roczniki
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.