PL
|
EN
Nowa wersja platformy, zawierająca wyłącznie zasoby pełnotekstowe, jest już dostępna.
Przejdź na
https://bibliotekanauki.pl
Szukaj
Przeglądaj
Pomoc
O nas
Preferencje
Polski
English
Język
Widoczny
[Schowaj]
Abstrakt
10
20
50
100
Liczba wyników
Numer - szczegóły
Adres strony
Kopiuj
Wydawca
Uniwersytet Łódzki. Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
Czasopismo
Logopaedica Lodziensia
Rocznik
2023
Tom
---
Numer
8
Identyfikatory
Okładka
Zawartość wolumenu
8
artykuł:
Zaburzenia głosu a pandemia COVID–19
(
Gacka E.
), s. 11-23
artykuł:
Obrzęk Reinkego – możliwości rehabilitacji logopedycznej (studium przypadku)
(
Gliwa‑Patyńska R.
), s. 25-40
artykuł:
Osobowość a zaburzenia głosu u nauczycielek
(
Hamerlińska A.
), s. 41-52
artykuł:
Kwestionariusz Samooceny Głosu dla Transpłciowych Kobiet („Trans Woman Voice Questionnaire”) – polska adaptacja i walidacja
(
Lorenc A.
,
Stempień J.
), s. 53-64
artykuł:
Samoocena głosu w świetle analizy akustycznej – studia przypadków
(
Majdak M.
), s. 65-78
artykuł:
Głos a płeć – wybrane aspekty
(
Marciniak-Firadza R.
), s. 79-88
artykuł:
Rehabilitacja zaburzeń głosu i mowy autorską metodą logopedii artystycznej
(
Maszewska S.
), s. 89-104
artykuł:
Wpływ stylu życia i diety na głos
(
Muras P.
), s. 105-118
artykuł:
Rehabilitacja głosu u chorych po laryngektomii całkowitej. Co się zmieniło?
(
Olszewski J.
,
Szkutnik K.
), s. 119-131
artykuł:
Wykorzystanie fonacji z częściowym zwężeniem traktu głosowego w procesie doskonalenia głosu (na przykładzie tzw. ćwiczenia ze słomką)
(
Sieńko D.
), s. 133-145
artykuł:
O potrzebie kształcenia specjalistów rehabilitacji zaburzeń głosu
(
Szurek M.
), s. 147-159
artykuł:
Diagnoza i terapia głosu – ujęcie holistyczne. Wskazówki metodyczne oraz studium przypadku
(
Walencik-Topiłko A.
), s. 161-171
artykuł:
Idea i metodyka badań przesiewowych głosu u osób dorosłych pracujących głosem na przykładzie wstępnych badań nauczycieli i chórzystów
(
Woźniak T.
,
Orzeł B.
,
Stawicka P.
), s. 173-186
artykuł:
Ocena prozodii mowy u pacjentów z dysfonią
(
Wysocka M.
), s. 187-199
artykuł:
Ocena sprawności głosowej dzieci przedszkolnych na podstawie pVHI
(
Zając E.
), s. 201-212
artykuł:
Głos w muzyce klasycznej i rozrywkowej. Zastosowania modelu „Estill Voice Training” w praktyce trenera głosu – studium przypadku
(
Zwierzychowska-Wydra M.
), s. 213-221
rozwiń roczniki
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.