PL
|
EN
Ten serwis zostanie wyłączony 2025-02-11.
Nowa wersja platformy, zawierająca wyłącznie zasoby pełnotekstowe, jest już dostępna.
Przejdź na
https://bibliotekanauki.pl
Szukaj
Przeglądaj
Pomoc
O nas
Preferencje
Polski
English
Język
Widoczny
[Schowaj]
Abstrakt
10
20
50
100
Liczba wyników
Numer - szczegóły
Adres strony
Kopiuj
Wydawca
Uniwersytet Łódzki. Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
Czasopismo
Logopaedica Lodziensia
Rocznik
2022
Tom
---
Numer
6
Identyfikatory
Okładka
Zawartość wolumenu
6
artykuł:
Diagnoza i terapia zaburzeń percepcji słuchowej u 65‑letniej kobiety
(
Antczak‑Kujawin J.
), s. 11-23
artykuł:
Alalia (zaburzenie) a opóźnienie rozwoju mowy. Czy, jak i kiedy możliwe jest ich rozróżnienie?
(
Bielenda‑Mazur E.
), s. 25-36
artykuł:
Zachowania językowe i komunikacyjne osób ze spektrum autyzmu w wybranych filmach fabularnych
(
Ejsmunt‑Wieczorek I.
), s. 37-49
artykuł:
SLI czy DLD? Zmiany w terminologii zaburzeń mowy o niejednoznacznej etiologii w kontekście polskiego prawa oświatowego
(
Gacka E.
), s. 51-61
artykuł:
Wpływ afazji pierwotnie postępującej na możliwość dokonywania kategoryzacji semantycznej – wybrane aspekty
(
Gliwa‑Patyńska R.
), s. 63-81
artykuł:
Zaburzenia głosu a trema przed występem. Skala samopoczucia dzieci i młodzieży przed występem – walidacja narzędzia badawczego
(
Jaros K.
), s. 83-95
artykuł:
Przyczyny niepowodzeń w tworzeniu wypowiedzi narracyjnych w grupie dzieci z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu lekkim
(
Jęczeń U.
), s. 97-115
artykuł:
Perspektywa klienta w giełkocie
(
Kaźmierczak M.
), s. 117-134
artykuł:
Umiejętności narracyjne dzieci i młodzieży z padaczką. Badania własne
(
Kurowska M.
), s. 135-158
artykuł:
Zmysł smaku – istota, zaburzenia, diagnoza, terapia (na przykładzie logopedy pracującego z dziećmi)
(
Marciniak-Firadza R.
), s. 159-173
artykuł:
Stan kompetencji i sprawności językowej 6‑letniego chłopca z sieroctwem społecznym. Studium porównawcze
(
Małocha-Pytlak K.
), s. 175-194
artykuł:
Nagłe wystąpienia zawrotów głowy pochodzenia obwodowego po doznanym urazie głowy. Prezentacja przypadku
(
Olszewski J.
), s. 195-200
artykuł:
Podstawowe aspekty diagnozy dziecka z zaburzeniem językowym
(
Paluch A.
,
Drewniak- Wołosz E.
), s. 201-208
artykuł:
O kształceniu logopedów w zakresie dyslalii. Nowe wyzwania
(
Pluta-Wojciechowska D.
), s. 209-229
artykuł:
DLD (SLI) a ASD w kontekście logopedycznej diagnozy różnicowej
(
Sadowska E.
), s. 231-243
artykuł:
Ocena słuchu fonematycznego dziecka z alalią prolongatą. Studium przypadku
(
Sobańska J.
), s. 245-265
artykuł:
Spektrum autyzmu a afazja rozwojowa. Porównanie rozwoju języka
(
Tarkowski Z.
,
Wójcik M.
,
Lech M.
), s. 267-278
artykuł:
Personal Appraisals of Support from the Perspective of Polish, Slovak, and American Children Who Stutter
(
Weidner M.
,
Węsierska K.
,
Laciková H.
,
Sønsterud H.
,
Skogdal S.
,
Åmodt K.
,
Scaler‑Scott K.
,
Coleman C.
), s. 279-295
artykuł:
Recenzja książki Katarzyny Sedivy-Mączki, Stymulacja komunikacji językowej dzieci z autyzmem, Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Pedagogicznego, Kraków 2019, ss. 143, ISBN 978-83-8084-395-0
(
Grzesiak-Witek D.
), s. 299-303
rozwiń roczniki
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.