PL
|
EN
Ten serwis zostanie wyłączony 2025-02-11.
Nowa wersja platformy, zawierająca wyłącznie zasoby pełnotekstowe, jest już dostępna.
Przejdź na
https://bibliotekanauki.pl
Szukaj
Przeglądaj
Pomoc
O nas
Preferencje
Polski
English
Język
Widoczny
[Schowaj]
Abstrakt
10
20
50
100
Liczba wyników
Numer - szczegóły
Adres strony
Kopiuj
Wydawca
Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu
Czasopismo
Society Register
Rocznik
2017
Tom
1
Numer
1
Identyfikatory
Okładka
Zawartość wolumenu
1
artykuł:
INTRODUCTION TO SOCIETY REGISTER
(
Baranowski M.
,
Odrowąż-Coates A.
), s. 5-6
artykuł:
APPLICATION OF ATTACHEMENT THEORY TO EQUINE-FACILITATED THERAPY
(
Vincent A.
,
Farkas K. J.
), s. 7-22
artykuł:
WHO IS THE PEOPLE? NOTES ON SUBJECTIVITY AND THE ADIVASI RESISTANCE IN LALGARH, WEST BENGAL, INDIA
(
Sengupta A.
), s. 23-37
artykuł:
WHEN DOES THE ANTHROCOSMIC MEDIA AGE BEGIN?
(
Juszczak M. D.
), s. 39-49
artykuł:
THE NEW (ATHEIST) WOMAN: A LEGACY OF THE 1960S CULTURAL REVOLUTION?
(
Eccles J.
), s. 51-66
artykuł:
COSMOPOLITANISM IN THE FACE OF POPULISM – CONTEMPORARY CHALLENGES ON THE PATH OF EUROPEAN IDENTITY FORMATION
(
Cichocki P.
), s. 67-74
artykuł:
TWO SIDES OF THE COIN: A PERSON- AND PROCESS-CENTERED ANALYTICAL APPROACH TO SCHOOL BULLYING PHENOMENON
(
Tłuściak-Deliowska A.
), s. 75-87
artykuł:
TOPOI DISCOURSES OF HIGHER EDUCATION - REFLECTIONS ON EMPIRICAL RESEARCH
(
Kokocińska A.
), s. 89-96
artykuł:
A PRELIMINARY STUDY OF POLISH STUDENTS’ APTITUDE FOR THINKING REFLEXIVELY, DIFFERENTIATED BY HIGHER EDUCATION FACULTIES AND THE LEVEL OF STUDY
(
Odrowąż-Coates A.
,
Perkowska-Klejman A.
), s. 97-106
artykuł:
THE SIGNALS OF BEING OPPRESSED AND THE OPPRESSORS IN THE TEACHERS’ PERCEPTION OF EDUCATION. A CASE STUDY OF VIETNAM FROM CRITICAL THEORIES
(
Van P. T. T.
,
Khang N. D.
), s. 107-121
artykuł:
AN EXPLORATION OF PARTNERSHIP WORKING BETWEEN THE YOUTH JUSTICE SERVICE AND THE MULTI-AGENCY SAFEGUARDING HUB & FIRST RESPONSE TEAM IN RELATION TO SAFEGUARDING REFERRALS REGARDING YOUNG PEOPLE SUPERVISED BY THE YOUTH JUSTICE SERVICE
(
Perumall A.
), s. 123-146
artykuł:
CHILD, EDUCATION AND LOVE. CHILD FOCUSSED REFLECTIONS FROM AN IRANIAN PRACTITIONER
(
Estemadi S.
), s. 147-151
artykuł:
UDZIAŁ HELENY RADLIŃSKIEJ W EUROPEJSKIM RUCHU SPOŁECZNO-PEDAGOGICZNYM (1918-1939)
(
Theiss W.
), s. 153-166
artykuł:
POLITICAL THEORY'S IMAGINATION. A FEW REMARKS ON WIKTOR MARZEC BOOK
(
Ozimek M.
), s. 167-181
artykuł:
VALUES IN A MODERN FAMILY. BETWEEN DECLARATION AND DEED
(
Zalewska S. L.
), s. 183-198
artykuł:
UNBALANCED DISTRIBUTION OF FOOD
(
Sarikaya B.
), s. 199-208
artykuł:
KOMUNIKACJA NAUCZYCIELA Z UCZNIAMI W KONTEKŚCIE LITERATURY PIĘKNEJ. REFLEKSJE STUDENTKI II ROKU PEDAGOGIKI
(
Stępniak M.
), s. 209-224
artykuł:
EDUCATION FOR INTEGRAL PEACE – MEMORY, INTERCULTURALITY AND DECOLONIALITY
(
Figueroa J. J. C.
), s. 225-228
artykuł:
WPROWADZENIE DO PEDAGOGIKI PORÓWNAWCZEJ. TEORIA I PRAKTYKA EUROPEJSKA
(
Śliwerski B.
), s. 229-233
artykuł:
AN INTROSPECTIVE APPROACH TO WOMEN’S INTERCULTURAL FIELDWORK. FEMALE RESEARCHER’S NARRATIONS BASED ON THEIR INTERCULTURAL EXPERIENCES FROM THE FIELD
(
Kurcińska L.
), s. 235-237
rozwiń roczniki
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.