PL
|
EN
Nowa wersja platformy, zawierająca wyłącznie zasoby pełnotekstowe, jest już dostępna.
Przejdź na
https://bibliotekanauki.pl
Szukaj
Przeglądaj
Pomoc
O nas
Preferencje
Polski
English
Język
Widoczny
[Schowaj]
Abstrakt
10
20
50
100
Liczba wyników
Numer - szczegóły
Adres strony
Kopiuj
Wydawca
Akademia Ignatianum w Krakowie
Czasopismo
Multidisciplinary Journal of School Education
Rocznik
2024
Tom
13
Numer
1 (25)
Identyfikatory
Okładka
Zawartość wolumenu
1 (25)
artykuł:
Spiritual education: Ignatian inspirations
(
Królikowska A.
), s. 11-28
artykuł:
The Teacher Spiritual Development in the Reference to the Metaphorical Understanding of “Education as a Spiritual Journey” by Parker J. Palmer
(
Szymańska M.
), s. 29-44
artykuł:
Service-Learning in the Context of Karol Wojtyła’s Theory of Participation
(
Ecler-Nocoń B.
,
Kozubek M. T.
,
Cinque M.
), s. 45-67
artykuł:
Spirituality and Religiousness of Secondary School Students in a Public and Catholic School
(
Chrost M.
,
Chrost S.
), s. 69-87
artykuł:
Confused or Deliberative: Narratives About the Birth of Islam in Polish History Textbooks
(
Górak-Sosnowska K.
), s. 89-111
artykuł:
Religious Education of the Child as Part of Parental Duties – Comparative Legal Analysis of National Reports Submitted to the Commission on European Family Law
(
Prucnal-Wójcik M.
), s. 113-130
artykuł:
Does Tutoring Develop Reflexivity?
(
Perkowska-Klejman A.
), s. 131-151
artykuł:
Interdisciplinary Cooperation for the Support of Families With School-Age Children
(
Wojtanowicz K.
), s. 153-167
artykuł:
The Pedagogical Model of Thought and Activity in the Social World of Interaction Rituals - in the thought of Erving Goffman
(
Gara J.
), s. 169-190
artykuł:
Evaluation of the Educational and Preventive Programme for Students of the Fourth Year of Primary School and Recommendations for Practice
(
Kusztal J.
,
Piasecka M.
,
Szwejka Ł.
), s. 191-211
artykuł:
La sustitución del arquetipo del mentor/educador por la figura seudopaterna en la narrativa del videojuego
(
Freire-Sánchez A.
,
Vidal-Mestre M.
), s. 213-230
artykuł:
Dispositional Coping Strategies as Factors Explaining Various Aspects of Teachers’ Well-being
(
Buczak A.
), s. 231-249
artykuł:
Some Challenges for the Teaching Profession
(
Piwowarski R.
), s. 253-271
artykuł:
A Systematic Literature Review on Cultural Arts Education and the Cultivation of Cultural Values
(
Zufriady Z.
,
Kurniaman O.
,
Suarman S.
,
Islami N.
,
Munjiatun M.
), s. 273-294
artykuł:
Developing Local Wisdom-Based Teaching Materials on “Family Addressing Terms" for Elementary School Students: Validation Analysis Using the 4D Model
(
Guslinda G.
,
Kurniaman O.
,
Firdaus L. N.
,
Hadriana H.
), s. 295-315
artykuł:
Selected Factors Determining the Adaptability of the Gdańsk School Under Sails Participants and Their Temperamental Correlates
(
Romaniuk M. W.
,
Niewiarowski J.
), s. 317-347
artykuł:
Teachers of Preschool and Early School Education Facing the Challenge of Working With Talented Young Learners – a Study Based on Qualitative and Quantitative Research
(
Kamińska A.
), s. 349-365
rozwiń roczniki
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.