PL
|
EN
Nowa wersja platformy, zawierająca wyłącznie zasoby pełnotekstowe, jest już dostępna.
Przejdź na
https://bibliotekanauki.pl
Szukaj
Przeglądaj
Pomoc
O nas
Preferencje
Polski
English
Język
Widoczny
[Schowaj]
Abstrakt
10
20
50
100
Liczba wyników
Numer - szczegóły
Adres strony
Kopiuj
Wydawca
Akademia Ignatianum w Krakowie
Czasopismo
Multidisciplinary Journal of School Education
Rocznik
2023
Tom
12
Numer
2 (24)
Identyfikatory
Okładka
Zawartość wolumenu
2 (24)
artykuł:
Demonstrating Didactic Models for ESD and Bildung in School Education
(
Chang Rundgren S.-N.
), s. 15-31
artykuł:
Assessment of the Quality of Education and Care in Selected Polish Preschools During the COVID-19 Pandemic Using the ECERS-E Scale
(
Parczewska T.
,
Sala-Suszyńska J.
,
Sosnowska-Bielicz E.
), s. 33-55
artykuł:
Contexts of Extraordinary Parental Involvement in Children’s Education During the First Wave of COVID-19: A Case Study of a Public Elementary School in Poland
(
Wiatr M.
), s. 57-78
artykuł:
Implementation of the Good Behavior Game in Polish Elementary Schools Under COVID-19 Restrictions
(
Kwatera A.
,
Dzięglewski M.
), s. 79-103
artykuł:
Learned Helplessness of Secondary-School Students Learning English During Covid-19 Distance Education: a Research Report
(
Kolber M.
), s. 105-123
artykuł:
The Adaptation of the Career Decision-Making Difficulties Questionnaire (CDDQ) to a Sample of Hungarian Secondary-School Students
(
Olteanu L. L.
), s. 125-144
artykuł:
Understanding Age-Related Differences in the Development of Digital Communication and Information Skills in Polish Adolescents
(
Pyżalski J.
,
Walter N.
,
Iwanicka A.
), s. 145-164
artykuł:
Measurement and Pedagogical Diagnosis of Phonoholism Among Adolescents
(
Błachnio A.
,
Cierzniewska R.
,
Mosazadeh H.
,
Szarota Z.
), s. 165-186
artykuł:
Social and Emotional Competencies of Polish Pupils: Psychometric Properties of the Polish Version of the Social and Emotional Competencies Questionnaire (SEC–Q)
(
Twardowska-Staszek E.
,
Zych I.
), s. 187-202
artykuł:
Ontological (In)Security - Art Students’ Experience of Agency in the Educational Reality During the Pandemic
(
Weiner A.
), s. 203-221
artykuł:
School in the Cultural Discourse of Real Virtuality
(
Cudowska A.
), s. 223-242
artykuł:
Does Today’s School/Education Respond to Society’s Needs and Expectations of Reality and the Future?
(
Dworak A.
,
Rzymełka-Frąckiewicz A.
,
Wilk T.
), s. 243-256
artykuł:
Action Research as a Path to Change in the Teaching/Learning Process
(
Cierpiałowska T.
), s. 257-275
artykuł:
Teaching Algerian Third-Year Elementary-school Pupils English Vocabulary Through Songs: An Effective Instructional Tool to Enliven English Classes
(
Sarnou D.
,
Sarnou H.
), s. 277-296
artykuł:
Skits and Comic Illustrations: Means of Transmedia Storytelling and a Platform for Social Change through Healthy Learning
(
Afolabi B. E.-i. F.
,
Falusi T. A.
), s. 297-317
artykuł:
Functioning of the Family System With an Autistic Child: A Comparative Study Between Poland and California, USA
(
Gerc K.
,
Novak J. M.
,
Furman M.
), s. 321-355
artykuł:
Supporting the Development of Competences Necessary for the Independent Living of People With Profound Disorders of Intellectual Development: An Empirical Study
(
Adamczyk M.
,
Majewicz P.
,
Wolny J.
), s. 357-375
artykuł:
Contemporary Educational Space for University Students and Young People with Intellectual Disabilities: Integration Through Social Interaction
(
Adamczyk M.
,
Majewicz P.
,
Wolny J.
), s. 357-375
artykuł:
Contemporary Educational Space for University Students and Young People with Intellectual Disabilities: Integration Through Social Interaction
(
Sobocha E.
,
Pietrzak M.
), s. 377-394
artykuł:
Outdoor Education in the Perception of Polish Preschool Teachers: A Focus Group Study
(
Szczotka M.
,
Szewczuk K.
), s. 395-418
artykuł:
Early Childhood Education Teachers’ Encounters with Art Presented in Museums and Galleries: Selected Aspects
(
Piwowarska E.
,
Karbowniczek J.
,
Ordon U.
), s. 419-436
artykuł:
Childhood Experiences and Needs: Parental Goals, Mistakes, and Personality Traits and Their Adult Daughters’ Ability to Meet Their Needs
(
Szymańska A.
,
Świderska J.
), s. 437-459
rozwiń roczniki
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.