PL
|
EN
Ten serwis zostanie wyłączony 2025-02-11.
Nowa wersja platformy, zawierająca wyłącznie zasoby pełnotekstowe, jest już dostępna.
Przejdź na
https://bibliotekanauki.pl
Szukaj
Przeglądaj
Pomoc
O nas
Preferencje
Polski
English
Język
Widoczny
[Schowaj]
Abstrakt
10
20
50
100
Liczba wyników
Numer - szczegóły
Adres strony
Kopiuj
Wydawca
Akademia Ignatianum w Krakowie
Czasopismo
Multidisciplinary Journal of School Education
Rocznik
2022
Tom
11
Numer
1 (21)
Identyfikatory
Okładka
Zawartość wolumenu
1 (21)
artykuł:
“Learning to Learn” as a Way of Making the Most of Experiences of Failure
(
Blanco Navarro M.
), s. 11-34
artykuł:
Self-education and Resilience: The Case of Agota Kristof (In an illiterate world we are always illiterate)
(
Cercós Raichs R.
,
Vilanou Torrano C.
), s. 35-49
artykuł:
Pandemic(s), Crisis, and Bibliotherapy
(
Wojciechowska S. J.
), s. 51-69
artykuł:
Visual Thinking and Logical Flexibility as Successful Key Elements in the Resilience of Roma Children and Adults
(
Rodríguez López-Ros S.
), s. 71-98
artykuł:
Mathematical Resilience as a Conceptual Framework for School Practice
(
Oszwa U.
), s. 99-114
artykuł:
The Autobiography of Benvenuto Cellini. A Model of Resilient Vocation
(
Forment Costa J. M.
), s. 115-127
artykuł:
Biography as a Spatial Frame of Meanings: A Proxemic Analysis in Pedagogical Narrative Analysis
(
Walulik A.
), s. 131-150
artykuł:
The Subject-Participatory Paradigm in Correlation with the Constitutive Features of Pedagogical Qualitative Research: A Personalistic Perspective
(
Szymańska M.
), s. 151-169
artykuł:
Social Barriers of Pupils and Students with Specific Learning Disabilities
(
Viktorin J.
), s. 171-188
artykuł:
Connective Learning as Teachers’ Approach to One’s Own Professional Development: The Case of Poland
(
Karbowniczek J.
,
Zdybel D.
), s. 189-210
artykuł:
Attitudes Toward Inclusion Among Polish Primary School Teachers: A Strategic Factor in Implementing Inclusive Education
(
Domagała-Zyśk E.
,
Knopik T.
), s. 211-233
artykuł:
If I were a teacher…: Concepts of People on the Autism Spectrum About the Education System
(
Błeszyński J.
), s. 235-249
artykuł:
Reflections by C. S. Lewis on Biblical Narrative as a Literary Phenomenon: The Cathartic Example of the Youth Literary Cycle The Chronicles of Narnia
(
Carreira Zafra C.
), s. 251-270
artykuł:
The Model of a Polish Diplomat and Its Evolution From the 16th to the 21st century, in the Context of Education, Axiology, Professionalism and Socialization
(
Świderska-Włodarczyk U.
), s. 271-295
artykuł:
Faith, Works and Grace According to Saint Augustine and Its Pedagogical Relevance
(
Rodrigues Gomes A.
), s. 297-317
rozwiń roczniki
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.