PL
|
EN
Ten serwis zostanie wyłączony 2025-02-11.
Nowa wersja platformy, zawierająca wyłącznie zasoby pełnotekstowe, jest już dostępna.
Przejdź na
https://bibliotekanauki.pl
Szukaj
Przeglądaj
Pomoc
O nas
Preferencje
Polski
English
Język
Widoczny
[Schowaj]
Abstrakt
10
20
50
100
Liczba wyników
Numer - szczegóły
Adres strony
Kopiuj
Wydawca
Wydawnictwo Uniwersytetu Śląskiego
Czasopismo
International Journal of Research in E-learning IJREL
Rocznik
2023
Tom
9
Numer
1
Identyfikatory
Okładka
Zawartość wolumenu
1
artykuł:
Teacher Training and Learners with Special Needs in the U.S. and Poland – the COVID-19 Experience
(
Gadomska A.
,
Drower I.
,
Pietrzyk D.
), s. 1-23
artykuł:
Challenges Related to the Postulates of Students Towards Education in Post-Pandemic Times
(
Popławska A.
,
Bocharova O.
,
Sufa B.
), s. 1-22
artykuł:
E-Tutor Tandems in a COIL Course – Design, Implementation and Evaluation
(
Langesee L.-M.
,
Ukhova N.
), s. 1-25
artykuł:
Together or not? The Effects of Individual and Group Work of the Faculty of Philology Students During E-learning Online
(
Ślósarz A.
), s. 1-25
artykuł:
Adaptive and Intelligent MOOCs: How They Contribute to the Improvement of the MOOCs’ Effectiveness
(
Papadimitriou A.
), s. 1-21
artykuł:
The Appeal of Gamification for Master’s Students of Science and Technology
(
Mokwa-Tarnowska I.
,
Tarnowska V.
,
Roszak M.
), s. 1-18
artykuł:
A Practical Test of Distance Learning During the COVID-19 Lockdown
(
Hęclik K.
,
Dobrowolski L.
,
Jaromin M.
,
Zarzyka I.
), s. 1-26
rozwiń roczniki
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.