PL
|
EN
Nowa wersja platformy, zawierająca wyłącznie zasoby pełnotekstowe, jest już dostępna.
Przejdź na
https://bibliotekanauki.pl
Szukaj
Przeglądaj
Pomoc
O nas
Preferencje
Polski
English
Język
Widoczny
[Schowaj]
Abstrakt
10
20
50
100
Liczba wyników
Numer - szczegóły
Adres strony
Kopiuj
Wydawca
Wydawnictwo Uniwersytetu Śląskiego
Czasopismo
International Journal of Research in E-learning IJREL
Rocznik
2022
Tom
8
Numer
2
Identyfikatory
Okładka
Zawartość wolumenu
2
artykuł:
Learning Technologies for People with Mild Intellectual Disabilities. From Digital Exclusion to Inclusive E-education in Network Society
(
Betlej A.
,
Danileviča A.
), s. 1-20
artykuł:
Labour Relations and Human Resources: students’ perceptions of their training in digital competences
(
Abelaira T. A.
,
Redondo B. M.
), s. 1-24
artykuł:
Analysis of the Needs of Social Workers Regarding Their Utilization of ICT in the System of Provision of Social Services (Kyiv City, Ukraine)
(
Liakh T.
,
Spirina T.
,
Dulia A.
,
Horchynskyi R.
), s. 1-21
artykuł:
Implementation of a Multilingual Blended Learning Course for Non-formal and Informal Adult Learning during the COVID-19 Pandemic
(
Luka I.
), s. 1-23
artykuł:
Distance Learning at the Level of Primary Education: Parents’ Opinions and Reflections
(
Wysocka-Narewska M.
), s. 1-20
artykuł:
World Practices of STEM Education Implementation: Current Problems and Results
(
Yurchenko A.
,
Yurchenko K.
,
Proshkin V.
,
Semenikhina O.
), s. 1-20
artykuł:
Students’ burnout in the E-School Environment: Pilot study results of the validation of the E-learning Burnout Scale
(
Tomaszek K.
,
Muchacka-Cymerman A.
), s. 1-28
artykuł:
Online Teacher Training for Global Teaching Contexts – Can E-learning Help Develop Better Language Teachers?
(
Krajka J.
), s. 1-17
rozwiń roczniki
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.