PL
|
EN
Nowa wersja platformy, zawierająca wyłącznie zasoby pełnotekstowe, jest już dostępna.
Przejdź na
https://bibliotekanauki.pl
Szukaj
Przeglądaj
Pomoc
O nas
Preferencje
Polski
English
Język
Widoczny
[Schowaj]
Abstrakt
10
20
50
100
Liczba wyników
Numer - szczegóły
Adres strony
Kopiuj
Wydawca
Polskie Towarzystwo Pedagogiczne
Czasopismo
Problemy Wczesnej Edukacji
Rocznik
2020
Tom
48
Numer
1
Identyfikatory
Okładka
Zawartość wolumenu
1
artykuł:
Czas w uczeniu się. Analiza krytyczna perspektywy obiektywistycznej
(
Groenwald M.
), s. 7-17
artykuł:
Obraz edukacji wczesnoszkolnej w wypowiedziach nauczycieli edukacji przedmiotowej
(
Bałachowicz J.
,
Kupiec M.
), s. 18-29
artykuł:
Doświadczanie rzeczywistości szkolnej przez uczniów edukacji początkowej
(
Michalak R.
), s. 30-39
artykuł:
Zabawa narracyjna jako strategia sprzyjająca autentycznemu uczeniu się dzieci
(
Szymczak J.
), s. 40-50
artykuł:
The Highly Sensitive Child as a challenge for education – introduction to the concept
(
Baryła-Matejczuk M.
,
Artymiak M.
,
Ferrer-Cascales R.
,
Betancort M.
), s. 51-62
artykuł:
Przedszkola w debacie polityczno-oświatowej Niemiec. W stronę edukacji, opieki i wychowania
(
Nowosad I.
), s. 63-74
artykuł:
Dzieci w świecie problematyki finansowej – innowacyjny pakiet dla edukacji wczesnoszkolnej "Myślę, decyduję, działam – finanse dla najmłodszych"
(
Żytko M.
), s. 75-85
artykuł:
O nieprzedstawieniach i twórczości. Raport z wstępnych badań nad abstrakcją w aktualizowaniu i stymulowaniu twórczego myślenia u dzieci w wieku wczesnoszkolnym
(
Tomas I.
), s. 86-99
artykuł:
The power of authority and the Montessori teachers’ (in)ability to learn – research intervention report
(
Jendza J.
), s. 100-109
artykuł:
Edukacyjne walory gry "Minecraft". Analiza narracji uczniów i edukatorów
(
Zaworska-Nikoniuk D.
), s. 110-121
artykuł:
Recenzja książki prof. dr. hab. R.M. Łukaszewicza, Wrocławska Szkoła Przyszłości PLUS, czyli lepsze jest możliwe. Działania praktyczne, wizje i projekcje nowego – innego – twórczego, Wydane nakładem Fundacji Wolne Inicjatywy Edukacyjne, Wrocław 2020
(
Garbula J. M.
), s. 125-128
rozwiń roczniki
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.