PL
|
EN
Nowa wersja platformy, zawierająca wyłącznie zasoby pełnotekstowe, jest już dostępna.
Przejdź na
https://bibliotekanauki.pl
Szukaj
Przeglądaj
Pomoc
O nas
Preferencje
Polski
English
Język
Widoczny
[Schowaj]
Abstrakt
10
20
50
100
Liczba wyników
Numer - szczegóły
Adres strony
Kopiuj
Wydawca
Polskie Towarzystwo Pedagogiczne
Czasopismo
Problemy Wczesnej Edukacji
Rocznik
2018
Tom
42
Numer
3
Identyfikatory
Okładka
Zawartość wolumenu
3
artykuł:
Психологические условия развития смысловой сферы в процессе обучения детей дошкольного и младшего школьного возрастов
(
Kravtsova E. E.
), s. 7-13
artykuł:
Культурно-исторические основы непрерывного образования
(
Krawcow G. G.
), s. 14-19
artykuł:
Longitudinal formative interventions in the Elkonin – Davydov’s context
(
Zuckerman G.
), s. 20-24
artykuł:
How metacognition and (reading) strategies develop according to Vygotsky
(
Engen T. O.
), s. 28-36
artykuł:
Znaczenie dla pedologii odkrycia przez Lwa S. Wygotskiego okresów kryzysu w kulturowym rozwoju dzieci i młodzieży
(
Smykowski B.
), s. 37-48
artykuł:
„Uwspólnione” tworzenie sensu w interakcji dziecka z dorosłym
(
Wiśniewska-Kin M.
), s. 49-59
artykuł:
Badanie potencjału możliwości uczenia się dzieci – eksperyment nauczający
(
Filipiak E.
), s. 60-71
artykuł:
Intercultural learning in diverse schools: obstacles, opportunities, and outlooks
(
Skrefsrud T.-A.
), s. 75-85
artykuł:
Pracownia wczesnej edukacji jako środowisko uczące. Rekonstrukcja teoretyczna i uwagi praktyczne
(
Kruk J.
), s. 86-93
artykuł:
Defectology and inclusion
(
Vik S.
,
Somby H. M.
), s. 94-102
artykuł:
AnAlySE jako narzędzie stymulujące rozwój refleksyjności i refleksji nauczyciela dotyczącej codzienności szkolnej
(
Szymczak J.
), s. 103-112
artykuł:
The power of dialogue and discovery
(
Jastrzębowska K.
), s. 113-122
artykuł:
Postawy twórcze dzieci w młodszym wieku szkolnym – tendencje zmian
(
Wysocka E.
,
Pułka J.
), s. 123-133
artykuł:
Preschool-age children’s education by art: problems and possibilities
(
Ponelienė R.
), s. 134-143
rozwiń roczniki
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.