PL
|
EN
Ten serwis zostanie wyłączony 2025-02-11.
Nowa wersja platformy, zawierająca wyłącznie zasoby pełnotekstowe, jest już dostępna.
Przejdź na
https://bibliotekanauki.pl
Szukaj
Przeglądaj
Pomoc
O nas
Preferencje
Polski
English
Język
Widoczny
[Schowaj]
Abstrakt
10
20
50
100
Liczba wyników
Numer - szczegóły
Adres strony
Kopiuj
Wydawca
Polskie Towarzystwo Pedagogiczne
Czasopismo
Problemy Wczesnej Edukacji
Rocznik
2018
Tom
40
Numer
1
Identyfikatory
Okładka
Zawartość wolumenu
1
artykuł:
Aktualizowanie potencjalności twórczej uczniów poprzez integralną ekspresję kulturową usytuowaną w sztukach wizualnych
(
Krasoń K.
), s. 7-18
artykuł:
Umiejętności geometryczne trzecioklasistów w świetle wyników badań
(
Czajkowska M.
,
Bugajska-Jaszczołt B.
), s. 19-29
artykuł:
Bilingual language acquisition in preschool age: The emotional context of kindergarten daily routines
(
Pocinho M.
,
Olczak A.
,
Franicka M.
), s. 30-39
artykuł:
Efektywność nauczania w klasach łączonych na poziomie edukacji wczesnoszkolnej
(
Pęczkowski R.
), s. 40-49
artykuł:
Bezrefleksyjna codzienność refleksyjnych uczniów, czyli polska edukacja wczesnoszkolna z podręcznikiem w tle
(
Szyller A.
), s. 50-60
artykuł:
Bezradni świadkowie trudnych sytuacji w przedszkolu. Refleksje studentów wczesnej edukacji odbywających praktyki
(
Groenwald M.
,
Babicka-Wirkus A.
), s. 61-71
artykuł:
„Tyłek nie szklanka” – o popularności kar cielesnych w wychowaniu
(
Jarosz E.
,
Kurkowski C.
), s. 72-84
artykuł:
New media in the education of children with and without disabilities from the perspective of the knowledge and actions of their parents
(
Siemionow J.
), s. 85-94
artykuł:
Głos dziecka w przedszkolu – między swobodą wypowiedzi a milczeniem
(
Babicka-Wirkus A.
,
Groenwald M.
), s. 95-104
artykuł:
Strategies for teaching English spelling and reading
(
Sorádová D.
), s. 107-115
artykuł:
Wykorzystanie metody projektów na zajęciach przyrody w klasie III szkoły podstawowej
(
Żyra K.
), s. 116-122
rozwiń roczniki
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.