PL
|
EN
Ten serwis zostanie wyłączony 2025-02-11.
Nowa wersja platformy, zawierająca wyłącznie zasoby pełnotekstowe, jest już dostępna.
Przejdź na
https://bibliotekanauki.pl
Szukaj
Przeglądaj
Pomoc
O nas
Preferencje
Polski
English
Język
Widoczny
[Schowaj]
Abstrakt
10
20
50
100
Liczba wyników
Numer - szczegóły
Adres strony
Kopiuj
Wydawca
Polskie Towarzystwo Pedagogiczne
Czasopismo
Problemy Wczesnej Edukacji
Rocznik
2016
Tom
12
Numer
1(32)
Identyfikatory
Okładka
Zawartość wolumenu
1(32)
artykuł:
Uczenie się a zarobki – dziecięce rozumienie problemów ekonomicznych świata dorosłych
(
Uszyńska-Jarmoc J.
), s. 7-26
artykuł:
Analiza rysunków/szkiców i wypowiedzi werbalnych dzieci na temat budowy anatomicznej człowieka
(
Rybska E.
,
Błaszak M.
), s. 27-47
artykuł:
Motyw zwierzęcy w twórczości językowej dzieci
(
Wasilewska A.
), s. 48-58
artykuł:
Dziecięce rozumienie świata – w poszukiwaniu uzasadnień postępowania badawczego
(
Wiśniewska-Kin M.
), s. 59-70
artykuł:
Widok z mojego okna na świat, który nas kształtuje – czytając książkę pod redakcją Teresy Sadoń-Osowieckiej „Miejsce, przestrzeń, krajobraz – edukacyjne znaki”
(
Groenwald M.
), s. 71-82
artykuł:
Life saving science: English four-year olds’ understanding of injuries and the appropriate first aid treatment
(
Tunnicliffe S. D.
), s. 83-90
artykuł:
Kim jest Bóg i gdzie mieszka? Analiza semiotyczna postaci Boga w percepcji dziecięcej w rodzinach praktykujących katolików
(
Bzymek A.
), s. 91-105
artykuł:
Dorosły w świadomości przedszkolaka. Esej prawie naukowy
(
Jurgiel-Aleksander A.
), s. 106-112
artykuł:
Peculiarities of the self-presentation of preschool children
(
Zhuravleva I.
), s. 113-125
artykuł:
Cognitive-cultural, individual-psychological and age particularities of the ability to recognize emotions
(
Hvorova E.
), s. 126-129
artykuł:
The philosophical view of learning from existential experiences in childhood Summary
(
Veide M.
), s. 135-147
artykuł:
Promoting children’s wellbeing in an educational context
(
Grīga L.
), s. 148-154
rozwiń roczniki
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.