PL
|
EN
Nowa wersja platformy, zawierająca wyłącznie zasoby pełnotekstowe, jest już dostępna.
Przejdź na
https://bibliotekanauki.pl
Szukaj
Przeglądaj
Pomoc
O nas
Preferencje
Polski
English
Język
Widoczny
[Schowaj]
Abstrakt
10
20
50
100
Liczba wyników
Numer - szczegóły
Adres strony
Kopiuj
Wydawca
Polskie Towarzystwo Pedagogiczne
Czasopismo
Problemy Wczesnej Edukacji
Rocznik
2015
Tom
30
Numer
3
Identyfikatory
Okładka
Zawartość wolumenu
3
artykuł:
Wyjść poza reżim imperatywu rozwojowego. Między inspiracjami Rousseau a wpływem myśli Foucaulta na współczesne studia nad dzieciństwem
(
Klus-Stańska D.
), s. 7-22
artykuł:
Rousseau’s errors: they persist today in educational theory
(
Gray P.
), s. 23-28
artykuł:
Emilu rozwijaj się, albo… Poza edukacyjną dyscyplinę
(
Chutorański M.
), s. 29-38
artykuł:
Pojęcie ukształcalności i jego miejsce w teorii wychowania Jeana Jacquesa Rousseau
(
Stępkowski D.
,
Benner D.
), s. 39-51
artykuł:
Historyczno-prawna analiza sytuacji dzieci w epoce Rousseau
(
Różycka-Jaroś S.
), s. 52-62
artykuł:
Jeśli nie naiwność, to co? Próba rekonstrukcji idei dziecka u J.J. Rousseau
(
Kowalik-Olubińska M.
), s. 63-74
artykuł:
Zwodnicza szczerość(?) Jana Jakuba Rousseau czyli narracja jako kreacja i doświadczanie świata
(
Dagiel M.
), s. 75-86
artykuł:
Myśli Jana Jakuba Rousseau o wychowaniu i muzyce – ich reminiscencje w rytmice Emila Jaques-Dalcroze’a
(
Szatan E.
), s. 87-103
artykuł:
Rousseau i nowożytne spotkanie z Innym
(
Zielka S.
), s. 104-112
artykuł:
Pisarstwo i masochizm Jana Jakuba Rousseau
(
Siegień W.
), s. 113-120
artykuł:
Po co matematykom Jan Jakub Rousseau?
(
Kalinowska A.
,
Stański A.
), s. 121-125
artykuł:
W poszukiwaniu wspólnego języka. Sprawozdanie z Konferencji Naukowej: Pomyśleć szkołę inaczej/ (Re)thinking school Uniwersytet Gdański, 25–26 września 2015 r.
(
Dziekońska J.
,
Karoń J.
), s. 129-137
artykuł:
Sprawozdanie z Międzynarodowej Konferencji Semiotycznej: ZNAK – MYŚL – SŁOWO – DZIEŁO (ze specjalnym udziałem Umberto Eco) Uniwersytet Łódzki, 24–27 września 2015 r.
(
Zawichrowska M.
), s. 138-142
rozwiń roczniki
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.