PL
|
EN
Nowa wersja platformy, zawierająca wyłącznie zasoby pełnotekstowe, jest już dostępna.
Przejdź na
https://bibliotekanauki.pl
Szukaj
Przeglądaj
Pomoc
O nas
Preferencje
Polski
English
Język
Widoczny
[Schowaj]
Abstrakt
10
20
50
100
Liczba wyników
Numer - szczegóły
Adres strony
Kopiuj
Wydawca
Polskie Towarzystwo Pedagogiczne
Czasopismo
Problemy Wczesnej Edukacji
Rocznik
2014
Tom
24
Numer
1
Identyfikatory
Okładka
Zawartość wolumenu
1
artykuł:
Tylko we Lwowie… Etnograficzne zapiski podróży w czasie i przestrzeni
(
Adrjan B.
,
Kalinowska A.
)
artykuł:
Pakiet edukacyjny „Gramy w piktogramy” – pomysł na wspieranie edukacji matematycznej dzieci i jego wykorzystanie w praktyce szkolnej
(
Dąbrowski M.
,
Żytko M.
)
artykuł:
Using technology to support effective instruction in early childhood settings
(
Conderman G.
,
Jung M.
), s. 6-19
artykuł:
Mathematics learning for school readiness of kindergarteners in the western rural area of china – taking county s as an example
(
Li M.
,
Yang X.
), s. 20-28
artykuł:
The Montessori approach to integrating technology
(
Prozesky K.
,
Cifuentes L.
), s. 29-38
artykuł:
Opportunities and risks: a case study of young urban children’s online life in China
(
He K.
,
Ying G.
,
Yang X.
), s. 39-47
artykuł:
Photography in elementary education. Constructing the meaning of the concept of symmetry in the process of interiorization and exteriorization
(
Makiewicz M.
), s. 59-73
artykuł:
„Uchwycić kopię” czy podjąć własną aktywność myślową? O nauczaniu porównywania różnicowego i ilorazowego w szkole
(
Mrożek E.
), s. 74-81
artykuł:
Komunikacja „cyfrowych tubylców” za pośrednictwem telefonu komórkowego
(
Dziekońska J.
), s. 82-94
artykuł:
Maths on display po polsku, czyli matematyczne prezentacje na lekcjach w klasie III
(
Wojcieszek K.
), s. 96-107
artykuł:
Edukacja matematyczna w wybranych programach wychowania przedszkolnego
(
Milczewska M.
), s. 108-115
rozwiń roczniki
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.