PL
|
EN
Nowa wersja platformy, zawierająca wyłącznie zasoby pełnotekstowe, jest już dostępna.
Przejdź na
https://bibliotekanauki.pl
Szukaj
Przeglądaj
Pomoc
O nas
Preferencje
Polski
English
Język
Widoczny
[Schowaj]
Abstrakt
10
20
50
100
Liczba wyników
Numer - szczegóły
Adres strony
Kopiuj
Wydawca
Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła II
Czasopismo
The Biblical Annals
Rocznik
1975
Tom
22
Numer
1
Identyfikatory
Okładka
Zawartość wolumenu
1
artykuł:
Wstęp do Starego Testamentu. Red. ks S. Łach. Oprac. H. Langkammer OFM, ks. S. Łach, ks. J. Łach, ks. E. Zawiszewski, ks. L. Stachowiak, ks . A. Kubik, ks. S. Potocki (Poznań-Warszawa: Pallottinum 1973)
(
Langkammer H.
), s. 107-108
artykuł:
Struktura Księgi Koheleta. Próba rozwiązania (II)
(
Filipiak M.
), s. 5-14
artykuł:
Rola narodów w religijnej formacji Izraela u proroków pisarzy
(
Homerski J.
), s. 15-23
artykuł:
Księga Psalmów. Przełożył, wstępem i komentarzem zaopatrzył ks. L. Stachowiak, w: Pismo święte Starego i Nowego Testamentu (Poznań-Warszawa 1971)
(
Łach S.
), s. 108-112
artykuł:
Kronika Sekcji Biblijnej Wydziału Teologicznego KUL za rok akademicki 1973/74
(
Filipiak M.
), s. 97-103
artykuł:
Il Vangelo arabo dell’Infanzia. Secondo il ms. laurenziano orientale (n. 387). Ed. e elab. M. E. Provera SDB (Gerusalemme: Franciscan Printing Press 1973)
(
Homerski J.
), s. 106-107
artykuł:
Dziewictwo w greckiej terminologii biblijnej
(
Gryglewicz F.
), s. 25-37
artykuł:
Dobry Pasterz (J 10, 1-21)
(
Stachowiak L.
), s. 75-84
artykuł:
Czy święty Piotr działał na terenie Koryntu?
(
Romaniuk K.
), s. 104-106
artykuł:
"Córki jerozolimskie, nie płaczcie nade mną..." (Łk 23, 27-31)
(
Kudasiewicz J.
), s. 39-47
artykuł:
Chrystus jako nowy Adam w listach Pawła apostoła
(
Szlaga J.
), s. 85-96
artykuł:
Chrystologia Ewangelii Marka
(
Langkammer H.
), s. 49-63
artykuł:
Biblia u Ojców Kościoła a Ojcowie Kościoła w studium Biblii
(
Romaniuk K.
), s. 65-74
rozwiń roczniki
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.