PL
|
EN
Ten serwis zostanie wyłączony 2025-02-11.
Nowa wersja platformy, zawierająca wyłącznie zasoby pełnotekstowe, jest już dostępna.
Przejdź na
https://bibliotekanauki.pl
Szukaj
Przeglądaj
Pomoc
O nas
Preferencje
Polski
English
Język
Widoczny
[Schowaj]
Abstrakt
10
20
50
100
Liczba wyników
Numer - szczegóły
Adres strony
Kopiuj
Wydawca
Uniwersytet Gdański
Czasopismo
Media Biznes Kultura
Rocznik
2022
Tom
---
Numer
2(13)
Identyfikatory
Okładka
Zawartość wolumenu
2(13)
artykuł:
Testing the Extent of the ‘Immersive’ Experience: The Role of Ad Relevance, Ad Vividness, and Ad Message Explicitness in Narrative Advertising
(
Kim E. A.
,
Muralidharan S.
,
Shoenberger H.
), s. 9-26
artykuł:
Communicative Anosmia and Poetics of Storytelling in Perfume Commercials
(
Leleń H.
), s. 27-41
artykuł:
All Ads Are Narratives
(
Berger A. A.
), s. 43-54
artykuł:
Percepcja treści telewizyjnego przekazu reklamowego
(
Makowski M.
), s. 57-76
artykuł:
Narracje w reklamie wideo – teoria i praktyka
(
Dynowski J.
,
Przybysz M.
), s. 77-87
artykuł:
Wizerunek kobiety w reklamie. Raport z badań
(
Kończak J.
), s. 89-106
artykuł:
Narracje stosowane w reklamach w kontekście silver marketingu
(
Cybulska K.
), s. 107-120
artykuł:
„Dziewczynki mogą wszystko” – o zwalczaniu stereotypu płci na przykładzie strategii marketingowej marki Lego
(
Majchrowska J.
), s. 121-132
artykuł:
Narracje w reklamie motoryzacyjnej na przykładzie wybranych kampanii w serwisie YouTube
(
Dynowski J.
,
Przybysz M.
), s. 133-150
artykuł:
„To, co najważniejsze… w storytellingu” – analiza spotu świątecznego marki Allegro w ujęciu teorii narracji Bo Bergströma
(
Żukowska A.
), s. 151-164
artykuł:
Wizualne aspekty komunikacji marki z klientami (na przykładzie marki Piwo Rewalskie)
(
Włodarczyk K.
,
Górska A.
), s. 167-184
artykuł:
Crowdfunding jako środek promocji. Toposy retoryczne w kampanii Tortoise. Open journalism – a different kind of newsroom na platformie Kickstarter (2018)
(
Pawlak-Hejno E.
), s. 185-198
artykuł:
Partyzantka semiotyczna. Historyczne analogie i dekonstrukcje w praktykach medialnych turbo- i softpatriotów
(
Doległo S.
), s. 199-212
rozwiń roczniki
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.