PL
|
EN
Nowa wersja platformy, zawierająca wyłącznie zasoby pełnotekstowe, jest już dostępna.
Przejdź na
https://bibliotekanauki.pl
Szukaj
Przeglądaj
Pomoc
O nas
Preferencje
Polski
English
Język
Widoczny
[Schowaj]
Abstrakt
10
20
50
100
Liczba wyników
Numer - szczegóły
Adres strony
Kopiuj
Wydawca
Uniwersytet Gdański
Czasopismo
Media Biznes Kultura
Rocznik
2018
Tom
---
Numer
1(4)
Identyfikatory
Okładka
Zawartość wolumenu
1(4)
artykuł:
Etyka słowa a język negocjacji
(
Wierzbicka-Piotrowska E.
), s. 11-24
artykuł:
Więcej niż tysiąc słów. Perswazyjne działanie zdjęć prasowych
(
Maćkiewicz J.
), s. 25-34
artykuł:
Co mówi kostium? Idea, etyka, moda – wybrane wizerunki Hamleta w polskim teatrze najnowszym
(
Świąder-Puchowska B.
), s. 35-44
artykuł:
Medialne narracje tożsamościowe i stosunek do Innego – problem społeczny i dylemat badawczy
(
Lisowska-Magdziarz M.
), s. 47-52
artykuł:
Ideologiczne narracje tożsamościowe w mediach – wymiar informacyjny i konsekwencje ekonomiczne
(
Wietoszko R.
), s. 53-69
artykuł:
Wojciech Tochman – społeczny rzecznik uchodźców. Zapiski z obserwacji netnograficznej
(
Całek A.
), s. 71-82
artykuł:
Patriotyzm konfekcyjny, czyli jak kochać ojczyznę, mieszkając w globalnej wiosce
(
Doległo S.
), s. 83-94
artykuł:
„Przegląd Polityczny” w latach 1989–2000. Cz. 2. Liberalna rewolucja
(
Knoch K.
), s. 97-109
artykuł:
„I śmiech niekiedy może być nauką”. Polska polityka międzywojenna w czasopiśmie satyrycznym „Mucha”
(
Szałek J.
), s. 111-126
artykuł:
Love mark – how emotions and feelings influence the perception of the brand
(
Koschembahr-Łyskowska D.
), s. 129-140
artykuł:
Wykorzystanie ambient marketingu w promocji filmów i seriali
(
Wojciechowski Ł. P.
), s. 141-154
rozwiń roczniki
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.