PL
|
EN
Nowa wersja platformy, zawierająca wyłącznie zasoby pełnotekstowe, jest już dostępna.
Przejdź na
https://bibliotekanauki.pl
Szukaj
Przeglądaj
Pomoc
O nas
Preferencje
Polski
English
Język
Widoczny
[Schowaj]
Abstrakt
10
20
50
100
Liczba wyników
Numer - szczegóły
Adres strony
Kopiuj
Wydawca
Uniwersytet Gdański
Czasopismo
Media Biznes Kultura
Rocznik
2017
Tom
---
Numer
2(3)
Identyfikatory
Okładka
Zawartość wolumenu
2(3)
artykuł:
Rozmowy czasem kontrolowane (czyli jakie media są na czasie?)
(
Magala S.
), s. 9-16
artykuł:
Klastery medialne jako kapitał społeczny na Bałkanach
(
Nowosad A.
), s. 17-30
artykuł:
Czech and Slovak bilingualism in the media
(
Hurajová A.
), s. 31-41
artykuł:
Wykorzystanie nowych mediów w komunikowaniu politycznym na przykładzie Urzędu Miejskiego w Elblągu
(
Kalinowska-Żeleźnik A.
), s. 43-55
artykuł:
„Przegląd Polityczny” w latach 1989–2000. Cz. 1. Problemy organizacyjno-wydawnicze
(
Knoch K.
), s. 57-70
artykuł:
Zarządzanie komunikacją kryzysową w serwisie społecznościowym Facebook za pomocą public relations. Analiza wybranych sytuacji kryzysowych w latach 2011–2015
(
Ołtarzewska K.
), s. 73-91
artykuł:
Wizerunek uczelni: o czym myślą i co piszą studenci na forach internetowych
(
Widerski J.
), s. 93-102
artykuł:
Selfie – narcystyczne kreowanie wizerunku w Internecie czy nowoczesne pojęcie estetyki w fotografii?
(
Demartin M.
), s. 103-126
artykuł:
Stereotypy płci na polskim YouTube
(
Iwanowska M.
,
Bitowt J.
,
Czarnowska S.
,
Damaske M.
,
Jurczyk P.
,
Kraczek K.
), s. 127-135
artykuł:
Ostatnia Wieczerza popkultury
(
Smorawska A. J.
), s. 139-149
artykuł:
Komunikacja społeczna według Oliviero Toscaniego – fenomen reklam realizowanych dla United Colors of Benetton w latach 1989–1994
(
Żukowska A.
), s. 151-161
rozwiń roczniki
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.