PL
|
EN
Nowa wersja platformy, zawierająca wyłącznie zasoby pełnotekstowe, jest już dostępna.
Przejdź na
https://bibliotekanauki.pl
Szukaj
Przeglądaj
Pomoc
O nas
Preferencje
Polski
English
Język
Widoczny
[Schowaj]
Abstrakt
10
20
50
100
Liczba wyników
Numer - szczegóły
Adres strony
Kopiuj
Wydawca
Wyższa Szkoła Gospodarki w Bydgoszczy. Wydawnictwo Uczelniane
Czasopismo
Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Gospodarki, seria Edukacja - Rodzina - Społeczeństwo
Rocznik
2021
Tom
---
Numer
5
Identyfikatory
Okładka
Zawartość wolumenu
5
artykuł:
Kształcenie hybrydowe w dobie kryzysu - zagrożenie czy szansa rozwojowa?
(
Kozubska A.
), s. 15-28
artykuł:
Polski system edukacji w 2020 roku a epidemia koronawirusa
(
Ziółkowski P.
), s. 29-52
artykuł:
Wybrane aspekty procesu nabywania i rozumienia pojęć przez dzieci w wieku przedszkolnym
(
Żmudzka M.
), s. 53-72
artykuł:
Metody aktywizujące w wychowaniu przedszkolnym
(
Danielewicz A.
), s. 73-89
artykuł:
Wpływ zaburzeń integracji sensorycznej na codzienne funkcjonowanie oraz naukę w szkole
(
Kaniewska-Mackiewicz E.
), s. 91-117
artykuł:
Spring. Obudź się na autyzm - efektywny model przedszkolno-terapeutyczny do pracy z dzieckiem autystycznym
(
Markowska M.
), s. 119-140
artykuł:
Edukacja przez wykorzystanie filmu w kontekście poznawania tematyki niepełnosprawności - szkic problematyki
(
Rogowska D.
), s. 141-150
artykuł:
Badania w obszarze doskonalenia umiejętności nauczycieli w zakresie robotyki i kompetencji cyfrowych w edukacji
(
Mikołajczyk J.
,
Królikowski T.
,
Mikulski K.
), s. 151-162
artykuł:
ФОРМУВАННЯ ВМІНЬ САМООРГАНІЗАЦІЇ НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ УЧНІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ З ОСОБЛИВИМИ ПОТРЕБАМИ
(
Чайка B. M.
,
Писарчук O. T.
,
Ратушняк H. O.
,
Теслюк O. Я.
), s. 163-176
artykuł:
Педагогічні умови забезпечення Навчально-професійної мотивації майбутнього педагога
(
Борисівна П. Т.
,
Іванівна Б. О.
,
Федорович М. Г.
), s. 177-192
artykuł:
ВАЖЛИВІСТЬ ОРГАНІЗАЦІЙНО-ПЕДАГОГІЧНИХ УМОВ ЯК ФУНДАМЕНТУ РОЗВИТКУ ПРОФЕСІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ ВЧИТЕЛІВ ІСТОРІЇ ПРОФІЛЬНОЇ ШКОЛИ
(
Szutow D.
), s. 193-207
artykuł:
Bydgoscy maturzyści polskich szkoł z czasów II Rzeczpospolitej i ich losy podczas II Wojny Światowej
(
Jastrzębski W.
), s. 211-223
artykuł:
Śpiewanie - aktywność muzyczna niedoceniana i zaniedbywana
(
Szubertowska E.
), s. 225-244
artykuł:
Strajk nauczycieli w 2019 r.
(
Ziółkowski P.
), s. 245-269
artykuł:
Determination of the basic elements of the model for forming the future social workers’ readiness to work with socially excluded youth
(
Savytska A.
), s. 271-280
artykuł:
Środowiskowa praca socjalna
(
Niemczyk-Zając A.
), s. 281-297
artykuł:
Rola i zadania opiekunki środowiskowej we współczesnych usługach społeczno-opiekuńczych
(
Bialik M.
), s. 299-318
artykuł:
Franczyza komercyjna, franczyza społeczna
(
Ostrowska B.
), s. 319-329
artykuł:
Sprawozdanie z realizacji projektów dotyczących rozwoju usług społecznych w latach 2017-2020 poprzez utworzenie miejsc w placówkach dziennego pobytu dla osób starszych i niesamodzielnych
(
Lewandowska-Prot E.
), s. 333-337
artykuł:
Sprawozdanie z realizacji projektu Uniwersytet Młodego Odkrywcy ,,Poznaję, rozumiem, umiem - nowatorski program rozwoju kompetencji kluczowych u młodzieży"
(
Müller K.
), s. 339-342
artykuł:
Sprawozdanie z realizacji projektu ,,Przedszkole bez barier"
(
Kujawa K.
), s. 343-345
artykuł:
Sprawozdanie z realizacji projektu ,,Akademia Malucha"
(
Lemieszewska K.
), s. 347-350
artykuł:
Sprawozdanie z realizacji projektu Maluch+ (edycja 2019) dla Żłobka Smykusiowo w Bydgoszczy
(
Synakiewicz W.
), s. 351-353
artykuł:
Recenzja książki Hubert Kuliński, Komunikowanie polityczne, w kampanii referendum lokalnego, wyd. Fundacja ,,Dzień dobry! Kolektyw kultury", Siemianowice Śląskie, 1, 2018
(
Ziółkowski P.
), s. 355-357
artykuł:
Recenzja książki Andrzeja Michała de Tchorzewskiego Pedagogika ogólna. Wielopostaciowość. Rudymenta. Meandry. Dylematy (Wydawnictwo Naukowe Akademii Ignatianum w Krakowie, Kraków 2019)
(
Kozubska A.
), s. 361-362
rozwiń roczniki
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.