PL
|
EN
Nowa wersja platformy, zawierająca wyłącznie zasoby pełnotekstowe, jest już dostępna.
Przejdź na
https://bibliotekanauki.pl
Szukaj
Przeglądaj
Pomoc
O nas
Preferencje
Polski
English
Język
Widoczny
[Schowaj]
Abstrakt
10
20
50
100
Liczba wyników
Numer - szczegóły
Adres strony
Kopiuj
Wydawca
Akademia Ignatianum w Krakowie
Czasopismo
Studia Paedagogica Ignatiana
Rocznik
2020
Tom
23
Numer
4
Identyfikatory
Okładka
Zawartość wolumenu
4
artykuł:
Między misją a profesjonalizmem – wybrane konteksty odpowiedzialności współczesnego nauczyciela
(
Rugała H.
)
artykuł:
Stosunek nauczycieli do edukacji uczniów zdolnych
(
Giza T.
)
artykuł:
Inteligencja emocjonalna i kompetencje społeczne nauczycieli szkół specjalnych
(
Twardowska-Staszek E.
,
Alberska M.
)
artykuł:
Język w procesie kształtowania wrażliwości emocjonalnej dziecka – studium empiryczne
(
Zdybel D.
,
Śliwa M.
)
artykuł:
Nauczyciel w paradygmacie formacji osobowościowej
(
de Tchorzewski A. M.
)
artykuł:
Wrażliwość jako przedmiot refleksji pedagogicznej
(
Jazukiewicz I.
)
artykuł:
Nauczyciel (a)medialny? Kompetencje medialne nauczycieli i ich wykorzystanie w nauczaniu zdalnym
(
Janta M.
)
artykuł:
Uniwersalne i aktualne dylematy i paradoksy w życiu nauczyciela twórczego
(
Przewoźnik S. K.
)
artykuł:
W poszukiwaniu refleksyjności w edukacji
(
Chrost M.
)
artykuł:
Wprowadzenie
(
Chrost M.
,
de Tchorzewski A. M.
)
artykuł:
Introduction
(
Chrost M.
,
de Tchorzewski A. M.
)
rozwiń roczniki
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.