PL
|
EN
Ten serwis zostanie wyłączony 2025-02-11.
Nowa wersja platformy, zawierająca wyłącznie zasoby pełnotekstowe, jest już dostępna.
Przejdź na
https://bibliotekanauki.pl
Szukaj
Przeglądaj
Pomoc
O nas
Preferencje
Polski
English
Język
Widoczny
[Schowaj]
Abstrakt
10
20
50
100
Liczba wyników
Numer - szczegóły
Adres strony
Kopiuj
Wydawca
Akademia Ignatianum w Krakowie
Czasopismo
Studia Paedagogica Ignatiana
Rocznik
2022
Tom
25
Numer
4
Identyfikatory
Okładka
Zawartość wolumenu
4
artykuł:
The Experience of Peer Aggression as a Heterogeneous Phenomenon: A Latent Class Analysis
(
Frankowiak J.
,
Kotyśko M.
), s. 45-66
artykuł:
Teacher–Parent Relationship in the Implementation of Supportive Activities
(
Skałbania B.
), s. 117-128
artykuł:
Risk Factors for the Development of Disorders Related to Children’s Gambling in the Light of Desk-research Studies
(
Piasecka M.
,
Kusztal J.
,
Nastazjak A.
), s. 33-44
artykuł:
Preventing and Responding to Violence against Children and Adolescents in Institutions Run by the Catholic Church: The Procedures for Documenting Prevention Strategies
(
Seredyńska A.
), s. 67-85
artykuł:
Parental Mistakes Experienced in Childhood by Girls and Their Needs and Values System as Adult Women
(
Szymańska A.
), s. 87-114
artykuł:
Logoprevention: A New Concept of Prevention of Risky Behaviors in Children and Adolescents Based on the Assumptions of Victor E. Frankl’s Logotherapy
(
Kmiecik-Jusięga K. W.
), s. 19-32
rozwiń roczniki
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.