PL
|
EN
Ten serwis zostanie wyłączony 2025-02-11.
Nowa wersja platformy, zawierająca wyłącznie zasoby pełnotekstowe, jest już dostępna.
Przejdź na
https://bibliotekanauki.pl
Szukaj
Przeglądaj
Pomoc
O nas
Preferencje
Polski
English
Język
Widoczny
[Schowaj]
Abstrakt
10
20
50
100
Liczba wyników
Tom - szczegóły
Adres strony
Kopiuj
Tytuł artykułu
6
Czasopismo
Linguistics Beyond and Within
Wydawca
Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła II
Rocznik
2020
Identyfikatory
Zawartość wolumenu
6
artykuł:
Fortis-lenis vs voiced-voiceless plosives in Welsh
(
Asmus S.
,
Jaworski S.
,
Baran M.
), s. 5-16
artykuł:
Clitics in imperative: proclisis, enclisis and mesoclisis in Albanian and in Italo-Romance varieties of Lausberg area
(
Baldi B.
,
Savoia L. M.
), s. 17-46
artykuł:
Fortis-lenis distinction of fricatives and plosives in Welsh – Phonetically distinctive factors
(
Baran M.
), s. 47-59
artykuł:
Word-based largest chunks for Agreement Groups processing: Cross-linguistic observations
(
Drienkó L.
), s. 60-73
artykuł:
Similarities and differences between two Hungarian particles for also: szintén and is
(
Farkas J.
,
Futó B.
,
Huszics A.
,
Kleiber J.
,
Dóla M.
,
Alberti G.
), s. 74-91
artykuł:
Focus-feature and wh-feature in the light of pied piping behavior in Hungarian
(
Keresztes J.
), s. 92-110
artykuł:
The British are coming…! A bibliometric analysis of L2 vocabulary research in 1988
(
Meara P.
), s. 111-129
artykuł:
A dictionary of legal English collocations as an aid for mastering the legal English genre
(
Mroczyńska K.
), s. 130-141
artykuł:
Characterising the alternative and polar questions of Irish
(
Nolan B.
), s. 142-159
artykuł:
Fluency and complexity as coupled growers in speaking English at secondary school – A case study of a good, average, and poor language learner
(
Rokoszewska K. J.
), s. 160-174
artykuł:
Structure constraints in Polish and English adjectival synthetic compounds
(
Wasak S.
), s. 175-187
rozwiń roczniki
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.