PL
|
EN
Nowa wersja platformy, zawierająca wyłącznie zasoby pełnotekstowe, jest już dostępna.
Przejdź na
https://bibliotekanauki.pl
Szukaj
Przeglądaj
Pomoc
O nas
Preferencje
Polski
English
Język
Widoczny
[Schowaj]
Abstrakt
10
20
50
100
Liczba wyników
Numer - szczegóły
Adres strony
Kopiuj
Wydawca
Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu
Czasopismo
Poznańskie Studia Polonistyczne. Seria Językoznawcza
Rocznik
2013
Tom
20
Numer
1
Identyfikatory
Okładka
Zawartość wolumenu
1
artykuł:
O wybranych mechanizmach kondesacji treści w przekazach medialnych
(
Grzelka M.
), s. 9-18
artykuł:
Angielskie nazwy zawodów w polskich serialach obyczajowych
(
Kaczmarek A.
), s. 19-30
artykuł:
O pewnych zasadach sztuki publicystycznej w prasie opiniotwórczej: temporalność i argumentacyjność
(
Kula A.
), s. 31-40
artykuł:
Blogowanie jako forma komunikacji: performatywność zjawiska szafiarzy
(
Wasilewska-Stawiak A.
,
Mikołajczyk K.
), s. 41-54
artykuł:
Poznanie poza językiem. Przypadek religijnego doświadczenia mistycznego a jego wysłowienie
(
Sakaguchi A.
), s. 55-74
artykuł:
Tabularność wiersza wolnego i jej konsekwencje lekturowe
(
Skibski K.
), s. 75-92
artykuł:
Ältere niederländische und polnische Bibelübersetzungen
(
Krajcarz M.
), s. 95-125
artykuł:
Oboczność mię cię się // mie cie sie w Księgach o gospodarstwie Piotra Krescentyna z 1549 roku
(
Osiewicz M.
), s. 127-148
artykuł:
Jarosław Karzarnowicz, Funkcje i użycie przypadków w cerkiewnosłowiańskim „Apostole” z Biblioteki Śląskiej, Wydawnictwo Uniwersytetu Gdańskiego, Gdańsk 2008, ss. 182
(
Wątróbska H.
), s. 151-169
artykuł:
Mirosława Mycawka, Język polski XIV wieku. Wybrane zagadnienia, Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego, Kraków 2012, ss. 201
(
Walczak B.
), s. 170-172
artykuł:
Wykaz prac magisterskich napisanych na seminariach językoznawczych w Instytucie Filologii Polskiej UAM w roku akademickim 2011/2012
(
Krygier-Łączkowska A.
), s. 175-178
rozwiń roczniki
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.