PL
|
EN
Ten serwis zostanie wyłączony 2025-02-11.
Nowa wersja platformy, zawierająca wyłącznie zasoby pełnotekstowe, jest już dostępna.
Przejdź na
https://bibliotekanauki.pl
Szukaj
Przeglądaj
Pomoc
O nas
Preferencje
Polski
English
Język
Widoczny
[Schowaj]
Abstrakt
10
20
50
100
Liczba wyników
Numer - szczegóły
Adres strony
Kopiuj
Wydawca
Uniwersytet Łódzki. Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
Czasopismo
Nauki o Wychowaniu. Studia Interdyscyplinarne
Rocznik
2023
Tom
16
Numer
1
Identyfikatory
Okładka
Zawartość wolumenu
1
artykuł:
Outstanding Artists as Educational Models – the Dilemma of the Pedagogy of Abilities
(
Szmidt K. J.
), s. 17-34
artykuł:
Dobrostan uczniów uzdolnionych: co mówią badania naukowe? Systematyczny przegląd literatury
(
Gierczyk M.
,
Renzulli J. S.
), s. 35-56
artykuł:
Teoria i praktyka edukacji inkluzyjnej uczniów zdolnych
(
Giza T.
), s. 57-74
artykuł:
The Gifted Student in the Post-Pandemic Situation
(
Sasin M.
), s. 75-91
artykuł:
How to Study the Childhood of the Prominent? The Conceptual Framework of the Project
(
Czaja-Chudyba I.
), s. 92-107
artykuł:
The Factors Influencing Sports Talent Development in the Opinion of Rhythmic Gymnastics Coaches
(
Siekańska M.
), s. 108-125
artykuł:
Kobiety w szachach. Problemy związane z rodziną w procesie rozwoju talentu
(
Baum A.
), s. 126-143
artykuł:
Do You Think the Painting is Finished? The Function of Correction/Conversation in Developing Painting Skills on the Example of Outdoor Painting
(
Modrzejewska-Świgulska M.
), s. 144-161
artykuł:
Codzienne życie rodzin dzieci uzdolnionych w obszarach: akademickim, artystycznym i sportowym
(
Stańczak M.
), s. 162-174
artykuł:
Rodzice wobec rozwoju potencjału twórczego swoich dzieci
(
Łukasiewicz-Wieleba J.
), s. 175-190
artykuł:
Zaangażowanie rodziców w rozwój zdolności dziecka w rodzinach edukacji domowej w Polsce
(
Giercarz-Borkowska M.
), s. 191-205
artykuł:
Wspieranie zdolności twórczych dzieci w edukacji domowej – wskazania do przyszłych badań
(
Majewska-Owczarek A.
,
Justyńska M.
), s. 206-219
artykuł:
Rodzinna zabawa w kodowanie, czyli o roli rodziców w rozwijaniu zainteresowań i predyspozycji dzieci
(
Jabłonowska M.
,
Wiśniewska J.
), s. 220-237
artykuł:
Postrzeganie uczniów zdolnych przez nauczycieli klas I–III w Polsce. Wstępne wyniki badań empirycznych
(
Kruszyńska E.
), s. 238-257
artykuł:
“Gifted, But What’s Next?” A Proprietary Program of Recognizing Students’ Personal Resources and Ways of Using Them to Choose Their Further Educational and Life Path
(
Uszyńska-Jarmoc J.
,
Kunat B.
), s. 258-274
artykuł:
Wydostać się z cienia ograniczeń ciała i umysłu – zespół sawanta w optyce twórców filmowych
(
Krasoń K.
), s. 275-288
artykuł:
Co może blokować wykorzystanie potencjału twórczego? Psychologiczne inhibitory samorealizacji
(
Janiszewska A.
), s. 289-302
artykuł:
Recenzja: Alane Jordan Starko, Creativity in the Classroom. School of Curious Delight, seventh edition, Routledge, New York – London 2022, ss. 442.
(
Szmidt K. J.
), s. 303-308
rozwiń roczniki
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.