PL
|
EN
Nowa wersja platformy, zawierająca wyłącznie zasoby pełnotekstowe, jest już dostępna.
Przejdź na
https://bibliotekanauki.pl
Szukaj
Przeglądaj
Pomoc
O nas
Preferencje
Polski
English
Język
Widoczny
[Schowaj]
Abstrakt
10
20
50
100
Liczba wyników
Numer - szczegóły
Adres strony
Kopiuj
Wydawca
Uniwersytet Łódzki. Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
Czasopismo
Nauki o Wychowaniu. Studia Interdyscyplinarne
Rocznik
2022
Tom
15
Numer
2
Identyfikatory
Okładka
Zawartość wolumenu
2
artykuł:
Helena Radlińska (1879–1954) i jej pokolenie historyczne – wprowadzenie w problematykę
(
Kamińska-Jatczak I.
,
Sosnowska J.
), s. 8-14
artykuł:
Pokolenie historyczne: wyłanianie społeczno-pedagogicznej ramy epistemologicznej
(
Marynowicz-Hetka E.
), s. 15-37
artykuł:
„Wielkie Pokolenie” Heleny Radlińskiej (z perspektywą międzypokoleniową w tle)
(
Witkowski L.
), s. 38-53
artykuł:
Heleny Radlińskiej „niewidzialne środowisko” – współczesny potencjał kategorii
(
Maliszewski K.
), s. 54-72
artykuł:
Pracownicy społeczni – szkic do portretu
(
Kaźmierczak T.
), s. 73-90
artykuł:
„My a wy” – transgeneracyjne przesłanie publicystyki patriotycznej w pokoleniu historycznym Heleny Radlińskiej
(
Żukiewicz A.
), s. 91-106
artykuł:
Przekaz pokoleniowy. Teksty Heleny Radlińskiej w „Piśmie Młodych” (1943)
(
Kamińska-Jatczak I.
), s. 107-134
artykuł:
Działalność oświatowa Heleny Radlińskiej w świetle „Ruchu Pedagogicznego” (1912–1933)
(
Barnaś-Baran E.
), s. 135-155
artykuł:
Helena Radlińska w (o) międzywojennej Łodzi. Ludzie i miejsca
(
Sosnowska J.
), s. 156-185
artykuł:
Helena Radlińska i środowisko medyczne w kręgu Wolnej Wszechnicy Polskiej. Wybrane portrety lekarzy-społeczników
(
Szczepańska B.
), s. 186-201
artykuł:
Edukacja/oświata dorosłych i postęp społeczny według Heleny Radlińskiej
(
Marynowicz-Hetka E.
,
Laot F. F.
), s. 202-219
artykuł:
The Specifics of Home Practice of Social Work in the Works of Alice Masaryková and Helena Radlińska
(
Špiláčková M.
,
Zegzulková V. M.
), s. 220-235
artykuł:
Wojewódzka Biblioteka Pedagogiczna im. Heleny Radlińskiej w Szczecinie jako instytucja łącząca pokolenia
(
Magiera E.
), s. 236-258
artykuł:
Prekursorki edukacji/oświaty dorosłych / pracy społecznej w pokoleniu historycznym Radlińskiej
(
Marynowicz-Hetka E.
), s. 259-270
artykuł:
Humanistyczne wyzwania (nie)zrównoważenia procesów i praktyk społecznych (panorama tropów dwoistości / dual-process theory)
(
Witkowski L.
), s. 271-292
artykuł:
(Nie)widzialne środowisko? – o tym, czy i do czego potrzebujemy shinrin-yoku
(
Bogusławski M. M.
,
Modrzejewska-Świgulska M.
), s. 293-312
artykuł:
Międzynarodowe Konferencje Służby Społecznej w latach 1928 i 1932: dyskusja na temat kształcenia do pracy społecznej
(
Kamińska-Jatczak I.
,
Marynowicz-Hetka E.
,
Sosnowska J.
), s. 313-330
artykuł:
Wokół antropologii i etyki Janusza Korczaka. Szkic zagadnienia i pytania otwarte
(
Stachurski M.
), s. 331-341
artykuł:
Helena Radlińska i jej pokolenie historyczne – przykład współdziałania interdyscyplinarnego w zespole badawczym afiliowanym w Łódzkim Towarzystwie Naukowym w latach 2019–2022
(
Kamińska-Jatczak I.
,
Sosnowska J.
), s. 342-350
rozwiń roczniki
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.